Wij de baby naam

gisteren avond toch nog weer verendert hebben?!?!
we hadden een naam, we dachten definitief… en toch bleef het bij mij rommelen met die naam.
maar goed, geboortekaartje besteld, naam uit hout gezaagt en geschildert voor op de muur…
toen zei ik gisteren avond tegen ries zo van die naam… is dat toch wel helemaal jouw keus… echt 100%? o zei hij ik ben zo blij dat je erover begint, er rommelt bij mij iets de laatste dagen, dat dit toch de naam niet is!
HAHA dus nu een andere naam!

we hebben gelukkig nog even, wel zonde van mijn crea werk voor op de muur, maar goed, 2 letters kan ik hergebruiken

groetjes gidget

Lilypie Maternity tickers

Haha, da’s ook wat!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oh maar dan kun je die ex-naam natuurlijk wel vast verklappen!!!k

Groetekes, Sje

Hihi inderdaad jammer van je muurwerkje Maar ja de naam gaat toch een leven lang mee, dus moet wel goed zijn natuurlijk
Maarre nou al geboortekaartjes besteld? Je weet toch de geboortedatum, de tijd en de lengte en het gewicht nog helemaal niet?
Ik ben benieuwd trouwens wie er eerder gaat bevallen, jij of ik

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

geboortekaartjes… proefdruk in huis… (klopt dus alweer niet, en de aantallen besteld, dat bedoelde ik. ons kaartje moet nl van te voren besteld worden zodat ze hem straks wel in huis hebben als ie gedrukt moet worden…

ik verklap nog even niks! HIHI

groetjes!

Haha… Wij hadden dat ook met de 2e hadden wij een naam gekozen, en op het laatste moment toch verandert!

Je zou wel zwanger kunnen zijn

Groetjes mama Jade

Oh okee vandaar haha
Wij hebben de geboortekaartjes zelf ontworpen op internet en hoeven als de baby is geboren alleen nog alles in te vullen en te bestellen. Wij laten ze dan gewoon bij ons thuis bezorgen en hebben de enveloppen geschreven en met postzegels er op al klaar liggen Ik hoop wel dat ze dit keer op tijd de deur uit mogen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

dank! stop maar,
we hebben de naam nu gekozen, ik heb de nieuwe letters gemaakt en geschildert dus we gaan nu niets meer veranderen… (denk ik hihi )

gelukkig hoedfde ik niet veel letters te veranderen.

groetjes!

niks is zo veranderlijk als de mens haha wat een stunt ik ging stuk toen ik het las ik ben zelf namelijk heel erg wispelturig, zou mij ook overkomen zoiets, en dan misschien wel 3 keer ipv 1

ik hoop echt heel erg dat het bij 1 keer blijft!
wel zo handig om het nu zo te houden. straks wordt t kind geboren moeten we eerst bedenken, wat was het ook alweer? ws t nou die of die of die naam! HAHA
en dan toch een totaal andere kiezen als je het kindje ziet.

een vriend van ons wilde graag een andere naam voor zijn zoon maar toen heeft zijn broer zijn zoon ook zo genoemd (die werd eerder geboren), die vriend bleef maar steeds de verkeerde naam gebruiken! ook raar hoor!

groetjes!