Wij creatief zijn geweest?

Oma is donderdag jarig, en daar hebben wij een heel mooi cadeautje voor gemaakt We hebben een schildersdoek met voetjes van Jessey en Joey bestempeld (met vingerverf) en allemaal gekleurde vingerafdrukjes van Joey. Die vingerafdrukjes hebben een zwart rondje er omheen gekregen en zijn nu ballonnetjes, en in het midden een mooie foto van Joey en Jessey! Ben er helemaal trots op, en Joey vond het ook geweldig! Ik denk dat oma heel blij zal zijn!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Leuk bedacht! Dat vindt ze vast heel mooi, dat soort cadeautjes zijn altijd een doorslaand succes. Foto?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een mega leuk idee zeg!
Dat zijn de leukste kadootjes om te krijgen vind ik persoonlijk

Groetjes!

Super leuk gevonden
Was ik ook maar zo creatief

liefs

Wat super leuk zeg!!
Heb je een foto??
Liefs, Anne

Ik kan zelf geen foto’s plaatsen… Dus als iemand het voor mij wil doen? Dan zet ik het op hyves…

Oh nee! Mijn moeder checkt mijn hyves ook… Haha wat dom! Dan zou ik de foto moetem mailen naar iemand die het in dit topic kan zetten

Anouk als ik hem nou eens na je moeders verjaardag van je hyves haal

Groetjes,

Michèle

Ja dat kan ook Michèle, dat word dan vrijdag Dankjewel alvast, je bent inmiddels een beetje mijn vaste ikkeben-foto-plaatser hahahah!

JA dat is zo leuk om te doen he en om te geven
Allebei de jongens hebben dat ook gedaan
We hebben ook spiegeltjes versiert ook erg leuk en overal waar we komen hangen ze aan de muur
Is een spiegel met een houten lijst erom heen
nu hebben we houten doosjes die we versieren en schilderen
en goed denk dat je moeder zoooooooooooo blij is he met het kado
Daar kan geen kado meer tegen op

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja dat zijn indedaat de leukste cadeau’s Mijn moeder heeft ook alle zelfgemaakte cadeautjes van ons nog!
Ik had voor Danny voor zijn eerste vaderdag een schilderijtje gemaakt met een foto van Joey die op de kop in een stoel hangt gemaakt met de text ik ben helemaal ondersteboven van jou, en voetafdrukjes erbij… daar is hij ook heeeel blij mee, en die hangt hier ook in de woonkamer

Ik heb voor mijn vader en voor mijn schoonmoeder een fotocollage gemaakt van Morgan voor hun verjaardag en voor kerst. Beide tot tranen toe geroerd.

@ Anouk ha ha ha ik doe het graag. Geef maar aan als hij er op staat.

Groetjes,

Michèle

wat mooi anouk! heb je er foto’s van? ben echt erg benieuwd!

@Michele: ik had bij de fotograaf foto’s laten maken en die in een lijst gezet waar je meerdere foto’s in kon doen zeg maar, niet echt collage maar gewoon zo’n soort houten “huis” waarvan je de deuren open doet en in de deuren kun je dan foto’s zetten en binnen in het "huisje"
mijn moeder schoot ook helemaal vol! mooi is dat he

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Leuk Anouk: Ik en helemaal ondersteboven van je!
Mag ik het van je stelen voor de verjaardag van mijn vriend??

Echt leuk!
enne… ik wacht wel even op de foto’s~
Liefs, Anne

Tuurlijk mag je dat van me stelen Ik heb het ook gestolen hoor, haha! Word veel op scholen en KDV’s gedaan, maar dan vaak een kindje dat met benen wijd er tussendoor (gebukt) naar achter kijkt, en dat op de foto zetten, of op de kop hangend aan een klimrek Joey was nog maar een maand of 8, dus die heb ik op de grote fotuil gelegd met de beentje omhoog tegen de rugleuning aan en zijn hoofdje ietjes over het randje… Ik vond het doodeng, en mijn zusje stond er naast om hem eventueel te vangen, haha! Maar tis heeeel leuk geworden

Foto staat op hyves hoor Michèle! In de map van Joey.

Om heeft het vanmiddag gekregen en ze vond het heel mooi! Het hangt al in de kamer, haha

Hierbij de foto van het kadootje voor de oma van Joey en Jessy

Groetjes,

Michèle

Hij is trouwens harstikke leuk Anouk.

Groetjes,

Michèle

Dankjewel Michèle! Ben ook helemaal trots Ik denk dat we voor hier thuis ook maar eesn aan de knutsel gaan

Wat een leuk idee Anouk.

Het is echt heel mooi geworden, daar zal je moeder vast heel blij mee geweest zijn. En nog gefeliciteerd trouwens met je moeder.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker