Wij blij zijn..schoenen +Foto's

want vandaag ben ik met mijn schoonmoeder en Rico wezen shoppen voor Rico’s nieuwe schoenen. We hebben een winkel gevonden waar ze aangepaste schoenen verkopen. ze hebben zijn voetjes helemaal opgemeten, lengte breedte etc.
toen kwam ze dozen vol schoenen brengen die allemaal aangepast zijn op knikkende platvoetjes.
Vandaag zag ik bij de post ook het verslag liggen van de fysio/orthopeed en hij heeft ook hypermobiele voetjes, deze gegevens gaf ik aan die vrouw dus ze wist precies wat ze moest pakken. Ook de zooltjes in die schoenen waren aangepast met een verdikking aan de zijkanten van de zolen. hierdoor past zijn voet er precies in en werd ook in de juiste stand gezet. We hebben echt nette maar toch onwijs stoere schoenen uitgezocht en hij heeft op de terugweg niet een keer geklaagd dat hij moe was of buikpijn had. ze zitten echt als gegoten! ik zal een foto plaatsen van de schoen, je ziet niet eens dat het aangepaste schoenen zijn eigenlijk! foto moet ik nog maken maar zet m er vandaag ergens wel op!
kortom wij zijn happy!!

Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Sep 2011 15:12:02

Wat goed zeg! Fijn dat het toch nog zo gemakkelijk ging. Ik ben benieuwd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat goed zeg! Fijn dat het toch nog zo gemakkelijk ging. Ik ben benieuwd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat goed en fijn dat ze zo goed passen!! Ben heel erg benieuwd naar de foto!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ben niet alleen nieuwsgierig naar de foto maar ook naar de kosten? liggen die nou hoger?

ter vergelijking… emily haar laarsjes waren 49.95 en lex zijn maat 29schoen 79euro

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@Kimmetje: eigenlijk waren ze 108 euro maar afgeprijst naar 59,95
foto komt nog hoor maar batterij van t toestel is nog niet vol

nou, het lukte met half opgeladen batterijen OOK om foto’s te maken

dit is de achterkant:

dit is de bovenkant:

zijkant binnenkant voet:

zijkant buitenkant voet:

dat was het, heb ze van alle kanten dus gefotografeerd omdat ik zoiets had van: je ziet echt niet dat het aangepaste schoenen zijn…vroeger was dat heel anders en ook hadden ze wel schoenen waarvan je het wel overduidelijk zag.
ik vind ze echt leuk ben er blij mee, en ze passen OVERAL op bij Rico’s kleding dus ook dat had ik meegenomen in mijn keuze…
ik heb ze niet eens zelf hoeven betalen is al een verjaardags cadeautje voor rico.

Je ziet er inderdaad niks van. Ik vind het zeker een hele mooie schoen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

nou wat een leuke schoen en zeer zeker niks aangepast aan… en nog goedkoper uit dan ik

dankjewel ben ook echt happy mee en hij ook, hij roept nu constant: maaaaaammm schoene moete aaan!! en als ie ddan op de bank zit: mam? nu schoen uit
zo gauw hij van de bank afkomt moeten ze dus aan, dat is een goed teken!

@Kimmetje: maar jij hebt geen aangepaste schoenen dus? nee maar moet je nagaan dat ik bij zijn vorige schoen 75 kwijt was (ofja kwijt was… hij was eigenlijk 75 euro en afgeprijst naar 45) en dat dit dan ook nog een echte merk schoen is die nog is aangepast ook. topper!

ja trouwens 79.95 waren ze maar dan nog gewoon simpele schoenen hoor…

emily had deze

alle 2 hele leuke schoenen zeg! die jongensschoenen onwijs stoer, en die meidenschoen zo lief! ja en die 75 euro schoenen van rico waren ook mara simpel.
even een correctie, zijn nieuwe schoenen waren eigenlijk 105 ipv 108 zie ik net in de binnenkant

Toffe schoen mamavanrico, je kunt indd niet zijn dat het een aangepaste is,.

Liefs Michelle

Super stoere schoenen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

dankjewel! Vandaag de hele weg naar school gelopen zonder ook maar 1 keer te klagen! helemaal top… alleen de terugweg was het; buikpijn…moe…optillen…
maargoed toen had ie al een hele drukke ochtend achter de boeg dus dat begrijp ik dan wel…hij moet er ook nog aan wennen en ze inlopen etc… dus dat zal nog wel even duren.

Mooi Hoor.

Zit daar nou een speciaal hoog voetbed in?

Gr, Danielle

jeetje wat geweldig zeg … ik kan me zo voorstellen dat je moederhart een sprongetje maakt als je ziet hoe graag hij deze mooie schoentjes aan wil en er zo super goed op loopt !!!
Was de winkel bij jou in de buurt?
Dus je hebt nu een perfect adresje voor Rico z’'n schoentjes.

@Danielle: ja er zit een speciaal voetbedje in maar wel met maar 1 kant verhoging zodat zijn knikvoetje recht komt te staan zeg maar.

@Vlokje: ja dat is echt geweldig! hij doet het prima maar moet wel wennen…dat is ook wel logisch.
winkel was in de stad. ben met mijn schoonmoeder gegaan. 5 minuten rijden