want vandaag ben ik met mijn schoonmoeder en Rico wezen shoppen voor Rico’s nieuwe schoenen. We hebben een winkel gevonden waar ze aangepaste schoenen verkopen. ze hebben zijn voetjes helemaal opgemeten, lengte breedte etc.
toen kwam ze dozen vol schoenen brengen die allemaal aangepast zijn op knikkende platvoetjes.
Vandaag zag ik bij de post ook het verslag liggen van de fysio/orthopeed en hij heeft ook hypermobiele voetjes, deze gegevens gaf ik aan die vrouw dus ze wist precies wat ze moest pakken. Ook de zooltjes in die schoenen waren aangepast met een verdikking aan de zijkanten van de zolen. hierdoor past zijn voet er precies in en werd ook in de juiste stand gezet. We hebben echt nette maar toch onwijs stoere schoenen uitgezocht en hij heeft op de terugweg niet een keer geklaagd dat hij moe was of buikpijn had. ze zitten echt als gegoten! ik zal een foto plaatsen van de schoen, je ziet niet eens dat het aangepaste schoenen zijn eigenlijk! foto moet ik nog maken maar zet m er vandaag ergens wel op!
kortom wij zijn happy!!
Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Sep 2011 15:12:02