Wij al zijn verhuisd?!

Vorig weekeind zijn we over gegaan!
En we wonen hier nu dus 1 weekje …
Heb een tijdje zonder internet gezeten, en dus niet mee kunnen lezen!
Maar ook was er iets raars: als ik inlogte, en kwilde reageren dan werd ik weer uitgelogd, wás heerlijk vervelend! Maar nu doet hij weer normaal tot zovér!

Natuurlijk is het wel wennen, ik woon nu 25 min van mijn geboorte-plek vandaan! Niet meer bij me ouders in de buurt, en me vriendinnen etc!
Dus het is ook wel weer heel anders!

Maar Iik ben echt enorm blij met ons nieuwe paleisje.
Het is nog lang niet klaar hoor, moete nog best wel wat dingetjes in orde gemaakt worden!
Maarjá, wat wil je in 3 weken tijd?
Ik moet wel zeggen als ik nu al heel blij ben met alles, dan kan 't alleen maar beter worden!
En Nayaro & de 1e aanblik met zijn nieuwe kamer was echt Ge-wel-dig!!!
Hij wist niet waar hij het 1e na toe moest lopen, zo enthousiast werd tie!

Nu is het een kwestie van verder opbouwen!
We kunnen niet wachten tot de voorjaars zon lkkr goed schijnt, en we de tuin op kunnen knappen zodat Nayaro lkkr in de tuin kan doerakken!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Wauw, wat is dat snel gegaan zeg! Wat fijn dat het zo goed bevalt al en dat Nayaro zo goed reageerde op z’n nieuwe kamer.

Succes nog met alles wat nog af moet en ook zeker niet vergeten te genieten!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh super… geniet ervan!

Hier nog iemand die met smart op het zonnige zonnetje wacht om heerlijk te tuin speelklaar te maken… !!

Oh heerlijk joh meid. Een tip maak alles zo snel mogelijk af anders doe je het niet meer.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk zeg, dat je nieuwe huisje al zo goed voelt en dat Nayaro ook superblij is met zijn kamer! Komt helemaal goed. Je zult wel moe zijn na zoveel gesjouw! Drie weken…ga er maar aan staan. Veel woongeluk in jullie nieuwe paleisje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja wow Rainbow,
Ik ben echt letterlijk zo’n beetje gebroken …
máár net wat michellé zegt; we willen alles toch zo snel mogelijk af maken, dus we proberen toch nog wel een hoop te doen!
Vandaag is ons pap ook weer komen helpen, en is er weer een hoop gedaan! :smiley: Fijn is dat dan, ik baalde alleen een beetje want het was niet gepland, en ik had net lekker alles weer geshopt & gestofzuigd + gedweild!
Nou je begrijpt: daar zie je nix meer van haha!

Maar, 1 kamer moet sowieso nog helemaal gedaan worden!
Daar was echt geen tijd voor, want dat plafond moet nog verlaagd worden etc, dus … en die blijft echt niet liggen, want dan krygt vriendlief een boze vriendinlief hahaha

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Wat heerlijk dat jullie nu verhuisd zijn.

In 3 weken hebben jullie dat idd snel gedaan. Ook heel fijn dat Nayaro het zo naar zijn zin heeft.

Geniet van jullie nieuwe paleisje!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd met julie huisje!
Fijn dat jullie het allemaal naar de zin hebben!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers