... wij 2 nachten

naar Terschelling zijn geweest? M’n vriend en ik, Erik was bij m’n schoonmoeder. Heerlijk hebben we het gehad: alleen maar zon en lekker relaxed. Een paar fietsen gehuurd en van strandtent naar terras gefietst en vice versa We zaten in een luxe hotel en hebben ons lekker laten verwennen.

Wel grappig, het verandert allemaal als je een kind hebt. Je bent wel met z’n tweetjes weg, maar eigenlijk ben je toch met z’n drietjes. Erik zat de hele tijd in vooral mijn hoofd, haha. Dan kreeg er een kindje een peuterpuberdriftbui op een druk plein en dan dacht ik: “Onze Erik heeft het gelukkig nog niet zo erg.” Of dan zag ik een jochie van zijn leeftijd en dacht ik: “Die lijkt op Erik.”

Het was fijn, die tijd met en voor elkaar. Niet op de klok hoeven kijken en lekker je eigen gang gaan. En ook heel fijn om vanmiddag onze lieve Erik weer te kunnen knuffelen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ha ha ha ik zeg net nog tegen mervin morgen even lekker met zijn twee naar de markt zonder grijpgrage handjes en jij bent gewoon 2 dagen weggeweest. Fijn dat jullie zo genoten hebben en inderdaad je kindje weer in je armen sluiten is dan ook erg fijn lijkt mij.

Groetjes,

Michèle

Haha Michèle, 2 dagen is inderdaad het toppunt van luxe!

@bakmama, knap hè? Erik is wel vaker uit logeren gegaan en dan genieten we echt. Tuurlijk missen we hem ook, maar zo snel ophalen als jullie deden dat doen wij dan weer niet

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ooh wat heerlijk marjan! ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je,
Rico is nog nooit een dag weggeweest van mij, soms een paar uurtjes omdat ik weg moest ofzo… of soms als ik iets leuks ging doen maar, echt papa en mama alleen? nee tot nu toe nog niet. En ja dat moeten we echt eens doen maar het komt er maar niet van.
Ik ben echt blij voor jullie dat jullie het zo fijn hebben gehad… en heeeel logisch dat je onwijs blij bent dat je je knappert weer in je armen kunt sluiten, want wat zullen jullie hem gemist hebben ondanks de fijne tijd met zn 2en!

@ Bakmamma hoe dol ik ook op mijn doerak ben ik kan je echt aanraden om ze een keer uit logeren te sturen. Gewoon echt even rust is zo lekker dan en je zult zien verwend worden door opa en oma of waar ze ook zijn zonder pappa en mamma is voor hun ook feest.

Groetjes,

Michèle

Ik had natuurlijk al van je gehoor dat jullie het leuk gehad hebben, maar ga hier ook gewoon nog even reageren

Fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Haha ik zou denk ik hetzelfe hebben en ook telkens aan Tim denken.

Groetjes,
Sandra

Wij zijn een aantal weken terug ook 2 nachtjes naar een luxe hotel geweest zonder Nora. Ze was bij mn ouders en heeft het super gehad, dus voelde me geen moment schuldig af wat dan ook. Toen we weg gingen, was het heel hard DOEIIIIII papamama en toen we terugkwamen wel enthousiast. maar toen we weer naar huis en gingen en we moesten afscheid nemen van opa en oma was het huilen geblazen!

Maar inderdaad lekker uit eten tot 10 uur, samen uitslapen, ergens anders lunchen (geen slaapje dat je thuishoudt) We hebben er van genoten en willen het elk jaar zo doen. Is ook goed voor je relatie. En na 2,5 dag is het heerlijk om je kleine spul weer te zien! En natuurlijk heb je het veel over ze, zelfs als je met zn tweetjes bent.

Ik kan het iedereen aanraden en snap helemaal waarom jullie het hebben gedaan!

liefs

Dat was hier dus ook zo Liske, Erik heeft zich bij oma prima vermaakt. Hij heeft ons niet gemist en lekker veel aandacht gekregen. Af en toe tijdens het spelen zei 'ie wel ineens: “Mama komt zo … even wachten”, maar dat zei 'ie niet verdrietig volgens m’n schoonmoeder. En hij vond het maar raar om weer mee naar huis te moeten. Fijn toch, dat Nora en Erik zo makkelijk uit logeren gaan? Wanneer gaan jullie weer?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Lekker hoor!

Wij waren afgelopen weekend ook samen uit eten geweest, en daarna nog lekker wat drinken. Seth sliep toen bij mijn ouders. Heerlijk!
Ondanks dat we het natuurlijk wel veel over hem gehad hebben, haha!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben dus wel raar…ik kan hem gewoon niet weggeven aan iemand.
En ALS ik hem weggeef is het ons mam en verder niemand.
Net als gister moest ik meerdere winkels hebben en belde ik ons mam: kan ons Aaron naar de kippen komen (die hebben ze) want ik moet boodschappen doen…dus mocht ie komen…kijk …dan ben ik 2-3 uurtjes weg en dat is prima maar hem snachts weggeven dat kan/wil ik gewoon niet!}

Hij kan UUUURRREN bij de kippen zijn dus weet ik dat het goed is…hihihi

Gr, Danielle

Bakmama, gewoon een keer uitproberen! Bevalt het niet, dan kunnen jullie ze altijd weer halen, toch? Echt, het is ZOOOOO fijn!

Danielle, ieder doet waar 'ie zich goed bij voelt, toch? Het is tenminste niet zo dat je hem NOOIT uit handen geeft, dus ach…ik zie geen probleem.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker