Wij 2 kittens hebben


#1

Wij hebben sinds 3 weken 2 kittens in huis. Ze zijn nu 9 weken en heten woezel en pip! Mijn kleine man is er helemaal gek op! Voor het slapen gaan moeten woezel en pip wel een nachtzoen hebben anders gaan hij niet slapen! Dus we hebben gezinsuitbreiding en het is hartstikke gezellig met de 2 wildebrassen in huis!

Nathanael is van 10-06-09


#2

Van harte gefeliciteerd met jullie gezins uitbreiding. Was het een makkelijke bevalling haha. Leuk om te zien he hoe die kleintjes met dieren omgaan.
Wij hebben sinds anderhalve week twee teddy dwerg konijntjes Kiki en Kasper. Ik had woezel en pip ook nog ff voorbij laten komen.

Marijn 8 april 2008
Dion 15 oktober2009


#3

Haha ja was hartstikke makkelijk. Leuke is; dit is een tweeling. de rest van het nestje waaruit ze kwamen waren een uur later geboren. We wilden er eerst maar 1 nemen, maar omdat dit een tweeling was en omdat er nog maar 1 was die weg moest ( zijn tweelingbroertje dus ) hebben we ze allebei maar genomen. Wel zo gezellig voor ze als wij weg zijn. Mijn ventje vind het inderdaad ook super leuk, wil ook de hele tijd met ze knuffelen, maar moet nog wel leren dat je ze niet bij de staart moet optillen haha maar goed, dat leert/went vanzelf

Nathanael is van 10-06-09


#4

gezellig hé gezinsuitbreiding!!
geniet ervan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”