Wietske Muis (Tiesie)

Sinds kort ben ik hier ook, vind het helemaal geweldig. En hiernaast zie je mijn dromerige zoon Stijn, geboren op 1-1-6.

Ik ben al vroeg getrouwd met Koen Muis op 16-2-2001. Ik was toen 21 en er helemaal klaar voor.

Stijn gaat naar de creche voor 20 uur en zelf ben ik ook werkzaam op die creche (andere groep).
Het gaat niet zo lekker meer. Mijn gevoel zegt, hou je zoon lekker thuis nu het nog kan en geniet van hem. Dat ga ik ook doen. 1-1-7 stop ik met werken en vieren we Stijn zijn verjaardag groot.

Daarnaast doe ik aan volleybal en wedstrijden, al vanaf mijn 8e levensjaar (ongeveer).

Stijn is een geweldige levensgenieter. Hij is altijd vrolijk en huilt alleen als er echt iets aan de hand is. Op de creche houdt hij kinderen wakker met zijn vrolijke harde geschreeuw en gebrabbel. Dat gaat de hele dag door.
1 van Stijn zijn favorieten is boekje lezen. Hij is nu 9 maand en slaat zelf de bladzijden om en wijst met zijn vingertje de leuke plaatjes aan (vaak hetzelfde vogeltje).

Deze site vind ik enorm leuk en heel divers. Ik kijk (als het kan) elke dag even.

Groetjes
See ya
Wietske