Wie woont er in De Meern?

Ik woon nu sinds een jaar in De Meern, het nieuwe gedeelte De Leidsche Rijn. Het bevalt me harstikke goed, alleen heb ik 1 probleempje: ik ken niemand hier! En omdat ik nu veel thuis ben (ik werk 2 dagen), merk je dat goed. We hebben 1 auto, en die heeft mijn man nodig, dus echt mobiel ben ik niet. Zijn er mensen in de buurt die het leuk vinden om een keertje een kopje koffie te drinken of iets dergelijks?? Gewoon voor de gezelligheid! Ik heb dus 1 zoontje, Luca van bijna 8 maanden en ben zelf 24 jaar.

[/url]

Hoi mamakim.

Vervelend is dat als je helemaal niemand kent, dat probleem heb ik hier dus ook.
Maar helaas ik kom niet uit Meern, maar uit Oudega W. en daar zitten een aantal kilometers tussen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Lijkt me erg gezellig, maar helaas kom ik uit t hoge noorden…
dus aan mij heb je ook al niks.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Ook ik zit in het hoge noorden…

Tessie

jammer hoor!!

[/url]

maar we willen wel een keer koffie komen doen hahhaha

rijden we gewoon met elkaar mee…

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Nee,ik woon daar ook niet!
Woon richting Rotterdam

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

dat mag natuurlijk altijd!!

[/url]

Huren we een busje en dan met kids vanuit het noorden richting zuid!

Tessie

nou, de koffie staat al klaar :smiley:

[/url]

Hello!
Ik woon ook in Leidsche Rijn en ik heb een dochter van 8 weken. Ik ken ook niemand hier. Ik kom uit Engeland en ik leer het nederlands. Spreek je een beetje engels?
K.

quote:
Ik woon nu sinds een jaar in De Meern, het nieuwe gedeelte De Leidsche Rijn. Het bevalt me harstikke goed, alleen heb ik 1 probleempje: ik ken niemand hier! En omdat ik nu veel thuis ben (ik werk 2 dagen), merk je dat goed. We hebben 1 auto, en die heeft mijn man nodig, dus echt mobiel ben ik niet. Zijn er mensen in de buurt die het leuk vinden om een keertje een kopje koffie te drinken of iets dergelijks?? Gewoon voor de gezelligheid! Ik heb dus 1 zoontje, Luca van bijna 8 maanden en ben zelf 24 jaar.

[/url]

quote:
Hello! Ik woon ook in Leidsche Rijn en ik heb een dochter van 8 weken. Ik ken ook niemand hier. Ik kom uit Engeland en ik leer het nederlands. Spreek je een beetje engels? K.
Voor iemand die het nederlands nog niet goed spreekt ( je vraagt immers of ze wel een beetje engels praat ) schrijf je het wel heel knap.

Nou ik woon in het zuiden, dus aan mij hebben jullie weinig behalve gezellie ikke bennen.

ja dat vind ik ook knap hoor .ken geen nederlands.maar schrijven wel .heel knap???.maare ik kom ook uit het noorde dus aan mij heb je ook niks

groetjes marielle mama van
10-10-01

ja hoor, spreek wel een beetje engels! KLein beetje hoor, en het zal niet helemaal goed zijn, maar goed! Wat leuk om ook eeens iemand van hier te zien op ikkeben!

[img]http://lilypie.com/pic/060625/xl7P.jpg" alt=“Lilypie 2nd Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b2.lilypie.com/l5dzp2.png" alt=“Lilypie 2nd Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />