wat je tegenwoordig geeft aan een bruidspaar?
We zijn de hele dag uitgenodigd en ik vind het toch wel moeilijk.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Mim
wat je tegenwoordig geeft aan een bruidspaar?
We zijn de hele dag uitgenodigd en ik vind het toch wel moeilijk.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Mim
Hoi Mim,
Leuk hè, met datzelfde “dilemma” zat ik een paar weken terug ook .
Ik denk dat het er wel een beetje vanaf hangt wat het bruidspaar van jou is (is het je aller- allerbeste vriendin, of je zus (als je die hebt, hihi) of is het een kennisje o.i.d.?).
Het is vrees ik wel iets dat je zélf moet bepalen.
Is er op internet niks terug te vinden over bepaalde “richtlijnen” ofzo?
Want ik heb eens ergens gelezen dat het per regio ook weer verschilt (hoe raar dat ook klinkt).
Succes en alvast veel plezier! (is het al gauw?)
Groetjes, mamma van Stephan
Tis oktober, dus ik heb nog even.
En eigenlijk ook weer niet
We willen het geld in een kaars doen en dat is best wel een tijdrovende kwestie.
Het is een oom van mij, maar die viert ook zijn 50e verjaardag. Leuk hé, hij trouwt en 's-avonds om 12.00 wordt hij ook nog eens 50.
Het wordt dus zowiezo wat meer omdat zijn verjaardag er ook bij zit.
Ik wil ook nog eens onze kleren zelf maken, de hele dag op het feest, ja dan moet je toch wel een beetje fatsoenlijk voor de dag komen.
Maar om nu 3 stelletjes kleding te gaan kopen, dat wordt me te duur hoor
Dat is het probleem als je het zelf kan hé, dan is alles te duur
Dus toch nog best wel druk druk druk, hahaha. Is mijn eigen schuld hoor, ik weet het.
Groetjes Mim
ja, dan is het nog lastiger, als ie al 50 is heeft ie alles al zeg maar.
Hebben ze geen lijstje of zo?
anders geef je 50 dingen van iets wat ie heel lekker vind, chockolade ofzo, en dat laat je dan 50 weken achter elkaar bezorgen
moeilijk hoor!
groet
Mo
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.
Geef met zijn allen een kasteelarrangement.
(+/- € 150,00) Hartstikke leuk. Dan kunnen ze zelf beslissen welk kasteel.
Pak dat leuk in en je oom heeft er weer een leuke herinnering bij. Dat is op zich al onbetaalbaar.
Liefs Kristel
Goh, da’s wel leuk zeg, trouwen en dan ook nog eens Abraham zien!!!
Ik zal ook nog ff voor je denken maar dat kasteelarrangement klinkt ook erg leuk en romantisch
Haha, leuke ideeën, maar ze willen graag een envelop.
Ze hebben hun zinnen gezet op een paar tifany (of hoe schrijf je dat?) lampen.
Het gaat dus om de inhoud van de envelop (of in dit geval, kaars).
Groetjes Mim
paar stukjes gekleurd glas stukslaan, paar stukjes lood in een pakje, kunnen ze zelf aan de slag
Huh???
Mo, ik snap hem niet geloof ik (niet zo verwonderlijk by the way, ben hartstikke blond geboren )
Maar wordt het niet een beetje bloederig als ze in stukgeslagen glas moeten gaan graaien?
Trouwens Mim, als ze een envelopje willen geef je ze toch gewoon een stuk of 100 envelopjes?
Krijgen ze wat ze hebben willen (op de kaart staat tenminste 9 van de 10 keer een envelopje afgebeeld).
Nee hoor, flauw!
Tiffany lampen zijn van die lampen gemaakt van allemaal stukjes gekleurd glas, dat in lood gezet is. vandaar dus.
en aanvulling dan dus: eerst handschoenen geven, dan pakje
Dat van die envelopjes hebben wij bij mijn neef gedaan, iedereen van te voren gewaarschuwd, en toen kwam iedereen dus met een fiks pak enveloppen aanzetten, in een zat het kado, rest allemaal dichtgeplakt. erg he?
Ja, jullie zijn een echte hulp!
Maar ach, het kletst!
Ik heb nog ff om er over na te denken.
Ik vraag het wel ff na bij mijn collega’s, misschien dat die mij wel kunnen helpen
Groetjes Mim
Citaat Mim: “ik vraag het wel ff na bij mijn collega’s, misschien dat DIE me WEL kunnen helpen”
Pfffffffffffffffffffffff…
Ik zeg lekker helemaal niks meer, nananananaaaaaaaaaaaa
Gewijzigd door - Bieb op 21 Sep 2004 20:27:19
voor mijn vriendin had ik ooit een grote plant en die volgehangen met munstukjes en grote balonnen aan linten .Was erg leuk geworden en zag er spectaculair uit. Een echt geldboompje dus.
Zo`n kasteelarrangementen zien we op het kasteel ( van mijn schoonfamilie )ook vaker. Dat is ook erg leuk, ik weet dat daar bed en breakfast voor 79,50 of 89,50 is voor 2 pers 1 nacht. Is dan wel zonder diner.
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Bij ons hadden ze een grote paal gepakt en daar gaten zo groot als 1 euro uitgeboord en daar dus een euro in gestopt en dat weer dichtgeplamuurd met kneedbaar hout.
Was erg leuk. Maar wel veel werk.
Liefs Kristel
mijn vriend heeft bij vrienden van hem geld verstopt in hun huis, echt maanden later kwamen ze het nog tegen achter boeken in de kast, in de bloempot etc etc
Leuke ideeën allemaal, maar mijn probleem ligt ff iets anders.
Namelijk… hoeveel
Bieb, sinds jij pas met hetzelfde dilemma hebt gezeten, mag ik je dan vragen wat jij hebt besteed?
Groetjes Mim
50 euro?? hij wordt tenslotten 50 maarja wat is normaal en standaard het is een beetje gissen
groetjes Kim, mama van
en
Heeeee Kimmetje, weer terug in ons koude kikkerlandje?
Mim, je mag het vragen hoor, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet precies meer weet omdat ik zolang twijfelde (handig! Heb je écht wat aan hè? lol) Maar ik geloof 30 euro.
Maar ik vind het toch heeeeeeeeeeeel erg van de situatie afhangen hoor!
Mijn neef zie ik namelijk nauwelijks (al is het contact goed als ik hem zie hoor!!!).
Maar jouw oom wordt ook nog eens 50, wat natuurlijk een bijzondere leeftijd is.
'T is moeilijk.
Ik denk dat jij zelf het allerbeste kan bepalen wat je geeft.
Succes!