Wie weet iets leuks!

Zaterdag gaan ze de cv ketel vervangen, ik wil ik dus weg wezen wie weet iets leuks waar ik en jordy zich goed kunnen vermaken?

Niet te ver weg dus iets tussen Rotterdam en Utrecht zo iets geendierentuin

Liefs Tries

en roy dan? moet die thuis blijven?
ga lekker op de koffie bij mij hahahahahahhaha

doeeeeg

Kussies

onee sorry ik ben wat anders aan het doen zaterdag, ikkeben de feestcommissie van dynamic zones, heb een leuke dag georganiseerd, ga hier niet verklappen wat we gaan doen want er lezen teveel personeelsleden mee

Kussies

hahahah ben net bij je geweest… en ja roy gaat ook mee alleen die vind alles best hahah

Tries

Liefs Tries

ballorig in r-dam

groetjes bianca

www.uitmetkinderen.nl
Staan heel veel leuke ideeën!
succes

Groetjes Miriam

Hoop dat je iets leuks gevonden hebt om te doen.
Is een ramp, nieuwe CV-ketel plaatsen (spreek uit ervaring!).
Laat je nog even weten wat jullie uiteindelijk gedaan hebben? Ben nu wel benieuwd geworden hoor!

Alvast veel plezier!

Groetjes, Bianca

Verlopig weet ik niet of het door gaat, we zouden toch maar naar de dierentuin gaan. maar ben van de week weer naar de tandarts geweest voor een zenuwbehandeling gevolg? pijn vandaag weer terug geweest mijn eigentandarts was er niet zal je net zien, ze heeft het weer schoongemaakt en zei tja het zal nog wel een paardagen goed zeer doen! zeer doen je wilt het niet weten… dus al met al geen idee het zal morgen echt minder moeten zijn

Tries

Liefs Tries

Tries, meid heeeeeeeel veel sterkte met die zenuw… Ik weet er helaas alles van. Ik kreeg het in 2 kiezen tegelijk… Dat is dus echt een hel… de behandeling nog geen eens, maar die week er na… Pffff kom op meid, op je tanden bijten en slik een pijnstiller, die je mag hebben (jij mag niet alles slikken toch?). Het gaat over, echt waar…

groetjes Monique

sterkte balen is dat dan he

groetjes bianca

mag eigelijk niet veel nee, maar nu slik ik zelfs met codeine

Liefs Tries

dierentuin is het dus toch gewoorden was leuk, pijn is wat minder nog leuker en CV klaar ook erg leuk vandaag dus leuke dingen hahahahaha

Liefs Tries

Liefs Tries

Leuk,leuk,leuk!!!
En erg prettig dat je nu minder pijn hebt!
Wij zijn toevallig afgelopen donderdag naar het Noorderdierenpark in Emmen geweest.
Was super!

Groetjes, Bianca

En hoe is het nu met de pijn?

groetjes Monique

Ja gaat een stuk beter gelukkig wel pffff wat deed dat pijn…

Liefs Tries