Wie weet er een mooi zwangerschapsboek

Hallo allemaal,

Een hele goede vriendin van mij is na een aantal jaar eindelijk zwanger. Nu wil ik haar graag een mooi zwangerschapsboek geven maar er zijn er zoveel. Zelf had ik niet z’on hele mooie. Weten jullie misschien welke ik het beste kan geven?

Liefs Suzanne

Gewijzigd door - m-suzanne op 26 Apr 2010 09:11:36

zwangerschapsboek wat bedoel je daar precies mee? Ik weet nl wel dat er een boek is (nog niet zolang) ‘papa en mama vertellen’… klik maar op google. Bij bol.com kan je hem volgens mij nog inkijken ook. Dat lijkt mij een erg leuk boek. Maar ik ben een persoon die van digitaal houdt … dus doe het zelf digitaal maken met foto’s erbij…

succes

Lilypie In verwachting Ticker

Pap en mam vertellen over mij hebben wij inderdaad voor onze zoon dat is echt een heel leuk boek. Ik bedoel alleen echt een boek over de zwangerschap beetje van week tot week idee met mooie foto’s hoe het vruchtje zich ontwikkeld tot een echt kindje.

Groetjes,

Ik had toendertijd het boek ‘‘Zwanger van je eerste kind geschreven doorMarga Schiet en José Sagasser’’ gekocht.

persoonlijk vond ik het een geweldig boek echt alles staat er in betreft zwangerschap van week tot week, wat je moet regelen, tips tijdens en na de zwangerschap
wat mij betreft een echte aanrader.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ook leuk om te krijgen en te geven (allebei ervaren… ) is de veilig zwanger agenda. Volgens mij van beatrijs smulders maar dat weet ik niet zeker. Staan leuke weetjes in en je kunt er je eigen ervaringen per dag in bijhouden. Mooi en soms grappig document voor later. Ik weet dat ik in elk geval ook bij mn volgende zwangerschap weer zo’n agenda wil.

Ook leuk is de 9 maanden scheurkalender. Ik mocht em helemaal tot de 42 weken scheuren, dus volop profijt van gehad!

Dit zijn meer de leuke dingen, echt informatieve boeken zijn er zoveel van, dan kun je gewoon kiezen wat je het meest aanspreekt.

Lilypie Second Birthday tickers

Een mooi boek hoeft geen goed boek te zijn. Ik zou eerder voor een goed bruikbaar boek gaan en dan is het Oei-ik-groei-boek een uitstekende keuze!

Als je per se iets over zwangerschap wilt geven kun je Veilig Zwanger geven van Beatrijs Smulders. Dat is mij toen aangeraden door mijn verloskundige.
Daar is ook een Veilig Bevallen-versie van.

Groetekes, Sje

Wat ik per soonlijk een heeeeeel mooi boek vond, is Het Grote Wonder. Staan hele mooie platen in en laat zien hoe de baby in de buik groeit. Erg mooi!