Wie was er het eerste toe aan kinderen?


#1

Ik ben benieuwd wie er als eerste in de relatie toe was aan kinderen. de man of de vrouw?

Kristel Verstegen


#2

Beide.. sorry kan dus niks invullen

 

Tries


#3

ik denk dat ik er eeerder lklaar voor was...

alleen was onze zwangerschap niet gepland en daardoor ben ik eerst wel ff 

geschrokken en met volle verbazing mijn vriend niet hij vond het direct hartsikke mooi

papa worden en nu genieten we samen van onze kleine wonder

liefs ciska


#4

Ikke was er lang klaar voor, maar wou wel ( net zoals Daan ) een plekje en huis naar ons gading. Dit moest nog eerst verbouwd worden. Dit zijn we samen gaan doen an al naar gelang de verbouwing vorderde is het ook bij Daan erg gaan kriebelen. Toen het eindelijk bewoonbaar werd, was het dan ook geen moeilijke beslissing meer. En dan nu een super dochter, waar we bijzonder gelukkig mee zijn en lekker op een stekkie mee wonen waar we nooit meer weg willen. Wat willen we nog meer ?

( hahaha een tweede ? en dan bedoel ik niet het stekkie )


#5

Mijn man Maurice was het eerste toe aan kinderen. Ik vond het nog maar niks. Een paar jaar later was bij mij de knop om. Ik was meteen zwanger. Jammer genoeg kwam het op dat moment niet uit ( bedrijf waar mijn man werkte werd failliet verklaard), maar 2 maanden later had hij al ander werk. Gelukkig gaat nu alles goed. En Maurice is een dolgelukkige papa.


#6

mijn vriend was als eerste toe aan kinderen omdat hij al 26 is en ik nu nog maar 19 doordat ik door de pil heen zwanger ben geraakt hebben we nu wel een prachtige zoon en bleek ik er toch ook al wel klaar voor te zijn

groetjes mirjam


#7

na alle twee al een relatie te hebben gehad vonden we het beiden wel wat maar eerst moest onze relatie er bestand tegen zijn.

Ik had al een relatie met iemand gehad en daar toen samen besloten om bewust kinderloos te blijven. Nu met een relatie met mijn ideale partner wist ik meteen dit is een papa voor mijn kinderen. Hij dacht er ook zo over en vondt mij al een leuk moeder typje dus..... onze relatie is bouw proef en nu gaan we kijken of hij kids proef is ik denk het wel hoor ik ben nog steeds madley in love...


mijn zoon zit me te helpen achter de pc.


#8

Mijn man was het eerste toe aan kinderen. We waren 6 maanden getrouwd en beide 20. Ik weet dat mijn man meteen nadat we trouwde wilde gaan werken aan kinderen. Ik eerst nog niet meteen, maar het duurde maar 7 weken of ik wilde ook. Het heeft alleen 3 1/2 jaar geduurd voordat het wilde lukken:(!! Nu heb ik een zoontje van 2 weken precies!:)

Groetjes FaYe!