Hallo allemaal, mischien weten jullie antwoord op mij vragen?
Ik probeer mijn kindje van 6,5 maanden fruit hapjes te geven en een potje gemengd fruit van olvarit wilt ze wel eten maar als ik wat anders probeer moet ze bijna overgeven. Is dat normaal en moet ik gewoon doorzetten omdat ze er aan moet wennen? Ook een liga erdoor vind ze erg vies en ook daar moet ze bijna van overgeven.
Ik ga het er echt niet inproppen want dat zou ik zelf ook niet leuk vinden, maar is het niet slecht als ze altijd maar hetzelfde soort fruit krijgt? Heb vanmorgen een peer fijn gemaakt maar ook dat ging er niet in.
Hetzelfde gaat het met t avond eten, Iets anders als stoofpotje met rundvlees wilt ze niet en er zit nog meer voeding door de woonkamer dan in haar mondje…
En sinds 2 weken slaapt ze savonds zo slecht in. Eerder gaf ik haar de laatste fles rond 19.00/20.00 en als ik haar in bedje legde hoorde ik haar niet meer tot de volgende morgen 07.00/08.00… Maar dat is nu wel afgelopen dus…(mooi is dat… haha)
Ik vind het wel lastig om een strak schema aan te houden overdag, zou het daar door komen mischien?
Het is altijd heel verschillend op welke tijden ze moe is (overdags) dus ligt mijn “oh zo goeie” schema altijd in de war.
Als ik haar savonds naar bed breng is ze heel even stil en dan begint ze te huilen, en nee, het klinkt niet als aanstellen, anders zou ik haar laten huilen(eventjes dan he)
Heb ook niet het idee dat haar tandjes door komen want dat hou ik wel in de gate.
Nou ja, wie o wie weet een oplossing of een goed schema wat ik eens kan proberen?!
Alvast bedankt! Groetjes Lennie