haha dochter van een vriend van ons heeft dr moeder opgegeven die komt dus vanavond
wordt leuk voor ons helmondertjes
Gewijzigd door - MamavanRico op 26 Aug 2011 17:34:30
haha dochter van een vriend van ons heeft dr moeder opgegeven die komt dus vanavond
wordt leuk voor ons helmondertjes
Gewijzigd door - MamavanRico op 26 Aug 2011 17:34:30
Oh Oh… Helmond. Dan noem je ook een plek hahaha.
Grapje!
Maar ik ga wel kijken!
Als ik de voorstukjes zie vraag ik me af waar ze die moeders in hemelsnaam vandaan hebben!!!
Oh ja, Helmond dus
hahaha ja dat vraag ik me ook af, alhoewel ik haar natuurlijk ken, sterker nog ze woont ook nog is bij me om de hoek, Toen Gordon daar was stond de hele straat vol toeschouwers, ook kennisen van me zijn met Gordon op de foto geweest. maar ze waren ook aan het filmen en ik heb bar weinig zin om met mn kop op televisie te komen
ookal vind ik het wel een beetje flauw dat ‘gypsy wedding’ nie meer komt, want daar ging ik zeker ff voor zitten, ga ik dit ook zeker kijken, geweldig vermakelijk… jammer dat ze het niet in combi doen met geer en goor, want dan pis ik echt in me broek om die 2
Pippy is geboren 17.07.2009
@Sugars he ze konden met door blijven gaan met die travelers he enne ik zag bij boulevard dat Goor best serieus is. Zoals hij al zei ik hoef ze niet voor schut te zetten dat doen ze zelf al.
Groetjes,
Michèle
@Michele: haha nou hij heeft wel een paar rake opmerkingen gemaakt hoor als je het mij vraagt, heb al het 1 en het ander vernomen maar ze (de dochter) mocht er nog niet teveel over loslaten en wat ze mocht loslaten mag ik natuurlijk niet loslaten.
hahaha wij komen hier niet meer bij van het lachen!!!
Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Sep 2011 14:15:40
Ik heb het gezien meid en ik dacht meteen: dat is bij jou om de hoek! Wat een maf mens, haha, heerlijk! Die dochter kwam me bekend voor, ik weet alleen niet hoe ik haar zou moeten kennen??? Het programma zelf stelde niet veel voor vond ik, maar och och, wat kunnen mensen zichzelf vreselijk aankleden! Die tweede vrouw was helemaal erg, zit ze halfnaakt op de bank!
Die Gypsiewedding vond ik ook superetof! Die jurken wegen soms 100 kilo! En dat dat platte Iers! Geweldig, ik ging er ook echt voor zitten: Paddy trouwt met Sherry blabla…Ik hou van dat soort programma’s!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Wij hebben met open mond zitten kijken echt dat iemand zoch zo toe kan takelen. Die valt echt in de categorie boven de 45 geen legging meer. Mensen kinderen echt ik zou mijn ma dan inderdaad ook een stratverbod geven.
Groetjes,
Michèle
idd de eerste daar ging het om, vond de make over wel leuk trouwens!
@Rainbow: kan want ze heeft bij de piercing shop gewerkt in de V&D paar jaar terug, misschien daarvan? ze moest toch de V&D door dus misschien ken je haar van zien. en idd haha is bij ons om de hoek hihi! moest zo lachen om gordon:
STERrenlaan, dat ligt bij de urANUSlaan HAHAHHAA geweldige combinatie vond hij dat. ik had er nog nooit zo overnagedacht. maar idd ja wij wonen daar om de hoek, nog geen minuut lopen
Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Sep 2011 14:16:12