wie is daar wel eens geweest,en hoe was het…als ik prijzen ziet is het niet duur namelijk
Wie kent deze park
oke dan weet ik ff voldoende hihih,wil een huisje boeken voor oktober namelijk
en je kan dan inclucief park erbij nemen,maar wilde wel weten of het wat is namelijk…niet dat ik daar van vrijdag tot zondag in zo huisje zit en ze vinden het park niet leuk
ff in de groep gooien vanavond en kijken hoe ik kan boeken daar
Hihi, dat in de groep gooien gaat vast lukken. Kan me niet voorstellen dat ze zeggen: hè neeeee, geen zin in
Heerlijk nog ff weg in oktober, groot gelijk heb je na de zomervakantie met je longontsteking!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
geef dylan een klimrek en hij is zoet,en dan die bootjes die vermak zich wel hihihi
ja vrijdag ,zaterdag en zondag aan de frinkandelen hihihihi,heb ik gelijk me 6 kilo die ik er nu af heb er weer bij hihiihih,je kan dat bij boeken bij het huisje dan mag je zo het park in anders moet je steeds appart kaartje kopen om er in te gaan
bieb die zeggen echt wel ja,maarja heb hans nog he,en ik heb gisteren ook geboekt voor midweek centerparcs,hij zla wel denken bep vakantie…maar zeg ik gelijk heb zo rot zomer gehad wil er gewoon eerder tussen uit en dan ff me lipje laten hangen
ga vandaag ff kijken hoe je kan boeken en of het nog vrij is voor dat weekend dat we willen gaan
en ja dan maar hopen dat het weer mee zit,verleden jaar hadden we het getroffen met ons weekend weg op slagharen
KREEG VANDAAG DE INFO BINNEN oeps caps
en er komt nog meer bij kijken,koste voor dit kosten voor dat
en ondertussen ben je nog bijna 200 euro kwijt
dus we denken er nog ff over,en anders bel ik morgen op hoe dat zit en of ze wilt rekenen wat we echt kwijt zijn,het is een rommelige info namelijk