Wie kan mij helpen..?

hoi alle ikkeben mamma’s,

ik ben ten einde raad !!! Gina drinkt al 5 dagen haar flessen slecht het ging van 120cc tot nu maar 30cc van de 180cc !! veel te weinig.
ik heb ook al andere flessen geprobeerd maar dat is het ook niet en lepeltje rijstebloem erbij helpt ook niet, toen heb ik gisteren toch maar even gebeld naar het CB en die wisten het ook niet zo ze zeiden dat ik nutrilon omneo-comfort moest proberen maar dan wel half half 3schepjes omneo en 3 schepjes standaard maar tot nu toe nog steeds het zelfde…naar ongeveer 5min. strek ze zich helemaal uit en draait haar hoofd weg als je de fles probeert te geven en als ik haar dan in de box leg is ze weer helemaal vrolijk en is er niets aan de hand :-S dus weet nu even niet meer wat ik moet doen ik ben zo bang dat ze me uitdroogt of kan dat niet zo snel??
wie kan mij helpen wat ik nog kan proberen dat ze haar flessen weer gaat drinken??

alvast bedankt!!

Groetjes Sylvia

Gewijzigd door - s_vita op 25 Feb 2012 09:22:22

Al aan een sprong gedacht?

Groetekes, Sje

hoi sje,

hoelang duurt zo’n sprong ?? ik dacht dat dat niet zo vroeg kon…

groetjes sylvia

De eerste sprong van een baby is al rond de 5 weken. De volgende bij 8-9 weken. dus ja, sprongen kunnen al zo vroeg plaatsvinden.

Zie het sprongentopic in mama’s hoekje voor meer info. Of zie het oei-ik-groei-boek. Die loopt tot ergens week 84 ofzo, dus nog echt wel de moeite om aan te schaffen (desnoods via marktplaats). Scheelt je een hoop onrust en onzekerheid.

Groetekes, Sje

Je tickers zijn overigens te breed. Ze trekken het topic uit z’n verband. Mag iets van 400 pixels max. breed zijn geloof ik.

Groetekes, Sje

En je bent bang voor uitdrogen probeer anders wat water of thee te geven zo krijgt ze wat vocht binnen
Succes

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Als ze slecht blijft drinken maar even naar de huisarts…
die kan in elk geval even naar de oortjes en keel kijken, soms maken klachten daaraan ook dat kindjes niet willen drinken.
En een sprong kan heel goed.
Als je bang bent dat ze uitdroogt kan je in elk geval ORS toevoegen aan het kleine beetje dat zij wel drinkt, dit is een poeder die je bij de drogist kan kopen en zorgt dat je kindje niet zo snel uitdroogt.
Wat je ook kan proberen is haar een paar minuten laten drinken (je schrijft dat ze na ongeveer 5 minuten zich begint te overstrekken en dan niet meer wil), en dan even stoppen nog voordat ze zich gaat overstrekken, en tussendoor eens proberen of ze wil boeren, kan flink in de weg zitten waardoor ze halverwege de fles erg onrustig kan worden.

Hoop dat je er iets mee kan en je kleine meissie gauw weer wat meer gaat drinken!
Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers