Wie kan er kleding maat 104 gebruiken

Ik heb van 't weekend een enorme zak met kleding gekregen van vrienden van me. Over het algemeen is het maat 104, jongens. ER zitten ook Pyjama’s en zo bij. Het is vaak geen goedkope kleding geweest. Zit Adam’s en Mark and Spencers bij, Britse dure winkels. Er zit ook een Winterjas bij.

Ik kan het naar de meeting meenemen, voor iemand die er wat aan heeft, of die bij iemand anders van IkkeBen in de buurt woont.

Laat het me maar weten of ik het mee moet nemen Zondag.

Uhm jongens of meisjes kleding?

Jongenskleding dan hou ik me aanbevolen. Enne vraag ik of Assie het mee wil nemen. Die woont bij mij in de buurt.

Daan die draagt momenteel maat 98/104.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Evianne draagt ook 98/104. Geef maar mee zondag als je wilt dan zien Diana en ik het wel.

Helemaal geweldig. Het is Jongens kleding over het algemeen, maar er zit ook wat unisex bij denk ik. Ben net nog door Jonathans kast gegaan en heb daar wat spul gevonden, maar dat is weer een stuk kleiner en daar heb ik misschien al een adresje voor.

Schrik niet hoor, het is een hele grote zak.

hahahaha station wagen dat scheelt.

Zou echt heel fijn zijn. De kleren van de kids zijn echt duur.

Assie kunnen we lekker gaan snuffelen in de zak. hihihi.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik vond het ook echt leuk om door die grote tas te gaan. Maar het meeste is 104 en Joshua komt nu toch wel aan de 110, En heb nog op zolder heel veel van Joshua staan, waar ik doorheen moet een keer, om voor Jonathan dingen uit te halen. Dus misschien komt er nog wel meer bij.