Wie is er wel eens in

sunparks geweest net zo iets als centerpark
en dan in vielsalm in de ardenne

wil ff ervaringen weten want daar is het best wel goedkoop

maar voor ik boek wil ik wel weten of het echt iets is niet dat ik daar een midweek zit en het is er saai enzo
http://www.sunparks.com/nl/park.dhtml
groetjes bianca

Gewijzigd door - bianca4 op 09 Oct 2003 19:50:50

heb net mail gehad van me belgies vriendin en het is daar niet echt schoon en ook niet echt leuk voor kinderen

vandaag op de beurs wat folders mee genomen en kijken verder en anders toch maar centerparcks het vertrouwde he

groetjes bianca

Hoi,

Sunparks is wel leuk hoor echt waar.
Het is niet zo als centerparks maar ben er al vaak zat geweest en het is reuze fijn.
In het hoogseizoen en weekends is het best druk en het kan dat het er al eens een warboel is maar dan is het soms wat slordig maar niet echt onhygienisch.

Als je nog vragen hebt tot uw dienst.

groetjes

natacha

Hoi,

Als je toch besluit om voor Center Parcs te kiezen dan heeft Armanda wel gelijk hoor: een last minute aanbieding scheelt je zo de helft van de prijs.
Wij hebben dat zelf vorige week gedaan.
Enne…last minute betekent daar niet dat je meteen morgen al weg moet hoor! Op de internetsite van Center Parcs staan bijv. ook last minutes voor 20 oktober (en binnenkort staan er weer meer op voor latere datums).
Ga verder geen reclame maken (weet niet of Kimmie dat leuk vind, is nie zo de bedoeling van deze site hè!!) maarre…alvast veel plezier!!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 13 Oct 2003 13:28:26

Hahahhahaha,jullie mogen centerparks of sunparks best promoten hoor,die reclame waarjij het over hebt bieb, is van een hele andere orde, en aangezien ikkeben nog steeds niet commercieel is en ik dat graag zo houd ging me die reclame laatst te ver

Wij hadden het op internet gezien en toen heb ik gewoon gebeld met Center Parcs.
Heb vermeld dat het om een last-minute aanbieding van internet ging en toen was het in orde.
We waren de helft goedkoper uit dan wanneer we het gewoon 3 maanden van te voren geboekt hadden ofzo.
Enne…Het Heijderbos is écht een aanrader hoor! Super-mooi park! (jahaa Kimmie, nu het toch mag, hahaha!! )

Groetjes, Bianca

hahaha

nou ons oog is gevalen op erpeheide in belgie

maar ja om te riskeren dat het dan nog vrij is met de voorjaarsvakantie vind ik vrij eng

en mijn hussie kan niet of nauwelijks vrij krijgen/nemen

maar dit krijgen we van zijn baas omdat hij 12 1/2 jaar bij de zaak is

maar wilde vandaag boeken is dat reisburo dicht op maandag sinds paar weeken dus woensdag ga ik er maar heen om te boeken

maare vind de discussie wel leuk worden zo hoor

groetjes bianca

Ja, ook in vakanties zijn er last minutes!!

Groetjes, Bieb

Hallo
Erperheide in Belgie;Hebben ze daar ook dat overdekte kinderspeelparadijs?Baluba heet het volgens mij.Ik ben daar namelijk ong 2 jaar geleden geweest(maar weet de naam van het park niet meer).Dat was echt superleuk.Een hele grote kooi met allemal van die zachte ballen en die kunnen de kinderen dan in een grote bak gooien en dan spuit een soort fontein al die ballen weer de lucht in.En er zijn ook glijbanen en een enorme hoek met allemaal lego en van die kleine fietsjes.En nog veel meer.Echt fantastisch.
Nou veel plezier in elk geval
Groetjes Eljada