Wie is er crea-bea?

Ik had vannacht een lumineus idee… Ik ben alleen niet echt creatief te noemen, of handig…
Maar wie wil mag het idee overnemen…
Ik vind namelijk de bussen voor poedermelk maar saai…
Zou het geen idee zijn om leuke en vrolijke poedermelkbussen te ontwerpen die wel leuk op het aanracht staan?
Uiteraard wel met zo’n handig afstrijkrandje…

Dat lijkt me nou echt wat… Een bus met koeien, bloemen, sterren, delfts blauw, barok enz…

god kind… ben al zo blij met het afstrijk randje… die had je 6 en 4 jaar geleden nog niet… mocht je lopen klooien met een mes en dat schepje… wat los ergens in die zak met poeder zat hahahahhaha dusse ik ben allang blij met dit…

vriendinnen van mij zijn helemaal hyper als ze het afstrijkrandje zien… ooh wat is dat dat hadden we toen niet…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Heel leuk idee, maar dan moeten we niet klagen als die bussen met 2-3 euro in prijs stijgen alleen vanwege de koeienprint!

Groetekes, Sje

Ah nee, zo bedoel ik het niet, hahaha…
Ik bedoel dat je dan gewoon zo’n bus in de winkel kan kopen. Naar eigen smaak en dat je dan zelf nog eens poeder koopt en die er in gooit…
Net als bussen koffie of thee, nu ook een bus met poedermelk (met bijpassend printje en afstrijkrandje)…

kei leuk iedee!!! ik vindt die bussen ook maar saai.
Maar nu nog iemand vinden die creatief is.

Ikke totaal niet hellaas !!! ben ook niet zo fantasie rijk.

groetjes Gytha

vroeguh… zat de nutrilon in zakjes en deed je ze in een vrolijke bewaarbus van plastic, die zat standaard bij zo’n blije doos…
maar ik ben allang blij met het afstrijkrandje hahahaha(of word ik nu echt oud?)

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!