Wie helpt mij (snel) aan ideetje voor trouwdag!

Hoi hoi,

Zeer binnenkort hebben we een bruiloft van familie van mij.
Nou hebben we er een blanco kaartje bij gekregen (zonder dat het bruidspaar er vanaf weet) met de vraag of we daar iets leuks mee willen doen en dan terug willen sturen.
Er wordt dan een boekje van gemaakt, wat vervolgens aangeboden wordt aan het bruidspaar.

Nou ben ik normaal gesproken dus heel creatief, maar momenteel komt er echt niks uit mijn handen (en hoofd )
Ik heb al op gedichten sites gekeken om te zien of er een leuk gedicht bij staat ofzo, maar ik kan niks geschikts vinden.

Wie helpt mij a.u.b. snel! Het kaartje moet over een paar dagen al terug gestuurd worden!

Ik vind een simpele gelukwens erop zo saai. Dan heb ik me er zo makkelijk vanaf gemaakt en ik vind het niet origineel.
Een leuke anekdote weet ik helaas ook al niet…(zucht)

Help!!!

Groetjes, (inspiratieloze)mamma van Stephan

Oei, nou maar hopen dat ze niet op deze site komen en dit lezen…

Hihi, mijn zwager en schoonzus trouwen volgende maand en mijn man en ik zijn ceremoniemeesters en wij hebben aan iedereen gevraagd om een a4tje te maken met iets leuks erop voor het bruidspaar.
We hebben er al 1 terug gekregen met een foto van die 2 vrienden en een gelukswens.
Hopelijk komt er nog meer want anders wordt het een heel dun plakboek!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hihi, dat hoop ik ook voor jullie!!!

Maarre…zijn ceremoniemeesters meestal niet errug creatief? Toen jullie dat vroegen van dat A4-tje. hadden jullie toen zelf misschien al een leuk idee?
Ikke wil zo graag tips hebben!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Ikke ben heel hard aan het denken hoor ! Zodra me iets te binnen schiet laat ik het je weten.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Tja ff verzinnen…

• leuke foto van jezelf en familie!
  • leuke foto van het bruidspaar!
  • zelfgemaakte tekening van Stephan!
  • collage met plaatjes van dingen die ze leuk vinden; koken, hobby, sport!
  • waardebon (gratis autowassen, kopje koffie komen drinken, oppassen)!

Als me nog iets te binnen schiet hoor je het van me. Voor wanneer moet je het inleveren?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 13 Aug 2004 14:31:42

Graag Elly!!

Ik moet het uiterlijk de 19e opsturen. Over 6 dagen dus al!!!

Iedereen tot nu toe bedankt voor het meedenken en meer tips zijn altijd welkom!!!

P.S. een beetje gekke humor mag het wel zijn. Past wel bij ze! En ze hebben een baby.

Teken een bakerzak… Nee, niet slaan!

Nikki

biebje, slaan die nikki… toe dan … heeeeel hard… met een gemende petssssss…

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hahahahahhaha!!!
Die Nikki! Het zit er al helemaal in hè, reclame maken voor je bakerzak, haha!

Enne… Kim: Volgens mij kan jij veel beter slaan, zo te lezen, haha!!!

En Elly,
mocht je haar uiterlijk morgen nog achter de tv vandaan krijgen…ik ben erg benieuwd naar dat gedichtje over een ei koken!!
Zo niet, dan moet het maar een “originele” (ahum) felicitatie worden. Ben nou eenmaal hopeloos inspiratie-loos de laatste maanden. Echt niet normaal meer (dramatische zucht, hihi)