Wie helpt mij snel aan ideeen?!

Nog één dag en dan moet Vivien weer met de bus terug naar Hongarije (vrijdagochtend).

Nou heeft ze net even met iemand kunnen praten in haar eigen taal (een soort tolk) en nou blijkt dat ze ons al een tijdje wil duidelijk maken dat ze zich zo vréselijk verveelt in de bus (tsja, ruim 20 uur reizen en dat voor een kind…).

Nou loop ik me suf te piekeren wat we haar nou in haar handbagage mee kunnen geven om te doen in de bus.
Het lastige is dat we dus niet met boekjes hoeven aan te komen aangezien ze geen nederlands kan.

Heeft iemand goede ideeen???
Dan hoor ik ze graag!!

Alvast bedankt!

Groetjes, (momenteel even “inspiratieloze”) mamma van Stephan

P.S.
Ik zat zelf al aan creatieve dingen te denken ofzo (daar hoef je geen nederlands voor te kunnen) maar ja, het moet wel te doen zijn in een rijdende bus…

Gewijzigd door - Bieb op 14 Jul 2004 11:25:51

Tsja, we rijden zometeen maar even naar het Kruidvat. Kijken wat ze daar hebben.

Groetjes, mamma van Stephan

een magisch tekenbord? een oude walkman? ik weet het ook niet

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Nou, bij het Kruidvat hadden ze dus niks.

Bij de Lidl ook niet.

Toen maar naar een speelgoedwinkel geweest.
Maar ook daar eigenlijk alleen maar een tekenblokje gevonden met wat tekeningen van Winnie the Pooh (daar is ze gek op).

Dus het enige dat ze nu kan in de bus is kleuren.

Ik had écht verwacht dat er rond de vakantie wel leuke, handige speelgoedjes te koop zouden zijn speciaal voor in de auto etc.
Maar niet dus.
En we hebben ff niet veel tijd om verder te zoeken aangezien we nu naar Harderwijk naar het ziekenhuis moeten.

Nou ja, mocht er toevallig nog iemand zijn die bij eenbepaalde winkel iets gezien heeft of die gewoon nog een idee heeft: alle tips zijn welkom!!!

scoubidou touwtjes…verschrikkelijk verslavend maar wel erg leuk om te doen …misschien dat het nog kan om het haar te leren …is eigenlijk zo gebeurt

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

ik heb net nog geinfomeerd bij de da of trekplijster hebben ze ook spelletjes weet ook niet of een electrospel is ook leuk plaatjes op zoeken en dan piep dat je het goed heb geen idee wat het kost hoor

groetjes marielle mama van tanja

je kan ook bij blokker of zeeman kijken of action kijken succes

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Bedankt voor het meedenken!

Die scoubidou touwtjes is inderdaad een leuk idee.
Alleen had ik daar eerder aan moeten denken.
Ik heb namelijk erg weinig tijd morgen om dat eerst mezelf en dan Vivien nog eens te leren.
Moet zelf eerst naar de internist en we gaan ook nog naar Ballorig (speelparadijs) en dan moet ik natuurlijk nog samen met haar d’r tas inpakken etc. etc.
Wie weet vind ik nog even tijd om na de internist naar de Trekpleister ofzo te gaan.

In ieder geval bedankt!