Wie help mij een leuke jongens naam?


#1

Hallo allemaal,

ik ben nu 36 weken zwanger van ons 3e zoontje.
Onze oudste heet Daniel en is 9 jaar en onze 2e zoontje heet Niels en is 2,5jaar,
Nu zoeken we een leuke naam die bij Daniels en Niels past.

Onze gedachten gaan nu uit naar:

Boy
Joey
Timo
Livia
Joyce
Nino

Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden?
en bedankt!


#2

Livia en Joyce zouden voor mij geen opties voor een jongensnaam zijn. De anderen vind ik wat te kort.

Gewijzigd door - Manderijn op 06 Jan 2013 08:49:30

Gewijzigd door - Manderijn op 07 Jan 2013 09:57:44


#3

Livia en Joyce zijn meisjesnamen dus die zou ik sowieso niet kiezen voor een 3e zoontje. Dat gaat verwarring en pesterijen opleveren.

Ik vind het moeilijk om voor anderen mee te denken over babynamen. Er zijn zoveel andere factoren die zo’n keuze beïnvloeden (past het bij de achternaam, is er een ex met dezelfde naam, zijn de initialen aanstootgevend, is er al een zelfde naam in de familie, etc.). Veel te persoonlijk zo’n naamkeuze.

Dus ik doe niet mee.

Groetekes, Sje


#4

Ik zou het lekker Nederlands houden… Joost, Koen, Jeroen, Jelle?


#5

Daniel en Niels zijn lekkere hollandse namen, ik zou daar idd ook een hollandse naam bij doen, wat dacht je van Jasper

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

ps het beste vriendje van mijn Jasper heet Niels, dat matcht dus heel goed!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#7

Bedankt jullie allemaal! ik hoop dat ik nog tijd heb om een leuke naam te kiezen, nog maar 2 weken krijg ik mijn 3e zoon via 3e keizersnede; dus ben ik al nu bang van worden,


#8
quote:
Ik zou het lekker Nederlands houden... Joost, Koen, Jeroen, Jelle?


Ik vind Jelle een heel leuke naam! heb ook via internet gezocht en het betekenis pas mijn 3e zoon heel goed; bedenk je hulp!


#9

[/quote]

Ik vind Jelle een heel leuke naam! heb ook via internet gezocht en het betekenis pas mijn 3e zoon heel goed; bedenk je hulp!
[/quote]

Graag gedaan
Dus je derde keizersnede? je weet in ieder geval wat je te wachten staat dan. Ik heb bij mijn tweede een keizersnede gehad en mij is het reuze mee gevallen. Succes met de laatste loodjes, hou je ons op de hoogte?
Groetjes Nancy


#10

Rens vind ik er ook leuk bij passen. Zo heet onze oudste, onze jongste had Niels geheten als het een jongetje was geweest.