Wie heeft ook lang moeten wachten?

hallo moekes

ben op moment erg verdrietig
ben als sinds juni 2006 van de prikpil af en het wil maar niet lukken.
we lopen nu in het ziekenhuis en manlief heeft zijn zaad laten onderzoeken maar daar was alles oke mee.
ik weet dat waneer je aan de prikpil bent geweest dat het dan alnger kan duren dan waneer je van de gewone pil in strip afkomt.

er worden om mij heen op het moment veel zwangerschappen geviert en er zijn zelfs al twee babytjes geboren en dan doet het pijn als het bij je zelf niet wil lukken en je houdt je natuurlijk groot als je op kraam viste bent maar als ik dan weer thuis ben zijn daar dan wel een paar traantjes

nou zou ik graag willen weten wie er ook zo lang moet wachten na de prikpil.
en of er mensen zijn die er dan ook niet zo goed over kunnen dat er babytjes geboren worden!!

nou hoop van jullie te horen

coby mama van baukje

c.smid

Ik heb bijna hetzelfde probleem gehad. Ik zelf was iets meer dan 3 jaar van de prikpil af voordat ik zwanger raakte. Er werd ook naar mijn mans zaad gekeken, als was prima in orde met hem. Er zijn daarna een paar onderzoeken bij mij gedaan. Maar wat bij mij geholpen heeft is een baarmoederspoeling. Vraag je arts daarnaar. Het komt bst wel vaak voor dat er alleen een spoeling voor nodig is. Het schijnt dat je soms een klein propje kan hebben in een van je eileiders. De spoeling zorgt dat alles weer open is. Ik was een paar dagen na de spoeling zwanger, ik denk na vier dagen ofzo. Want je mag niet vrijen na de spoeling vanwege een lichte bloeding. We hebben nu een dochertje van 6 maanden, echt een poepie.

Mail me maar als je nog iets wilt weten erover.
Heel veel succes…
Groetjes Pam…

quote]hallo moekes

ben op moment erg verdrietig
ben als sinds juni 2006 van de prikpil af en het wil maar niet lukken.
we lopen nu in het ziekenhuis en manlief heeft zijn zaad laten onderzoeken maar daar was alles oke mee.
ik weet dat waneer je aan de prikpil bent geweest dat het dan alnger kan duren dan waneer je van de gewone pil in strip afkomt.

er worden om mij heen op het moment veel zwangerschappen geviert en er zijn zelfs al twee babytjes geboren en dan doet het pijn als het bij je zelf niet wil lukken en je houdt je natuurlijk groot als je op kraam viste bent maar als ik dan weer thuis ben zijn daar dan wel een paar traantjes

nou zou ik graag willen weten wie er ook zo lang moet wachten na de prikpil.
en of er mensen zijn die er dan ook niet zo goed over kunnen dat er babytjes geboren worden!!

nou hoop van jullie te horen

coby mama van baukje

c.smid
[/quote]

he hoi

bedankt voor je tip
ik ga er werkelijk alles aan doen om zwanger te raken!!

groetjes coby

c.smid

heej,
fijn om dit te lezen ik ben namelijk ook aan de prik pil en wil volgend jaar beginnen voor een 2e
Dus mocht het lang duren weet ik wat me kansne zijn

Liefs en dikke kus brenda en charissa

hoi.

het komt zoals het komt. ik had graag 3 kindertjes op elkaar gehad… bij de eerste was ik binnen een maand zwanger van, 2 jaar later volgde victor… helaas volgde alexander pas na 4 jaar…( een maand later en ik had geen 3de kind gehad)

maar je kan ook treffen dat er helemaal geen kindje meer komt daar moet je helaas ook rekening mee houden

ook kan je pil stoppen en morgen zwanger zijn… niemand geeft je garanties

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

hoi hoi

heb jaren geleden ook de prikpil gehad en heb er meer dan 4 jaar over gedaan om zwanger te worden.
11 maanden geleden werd mijn dochter geboren en op dit moment zijn we eigenlijk ook alweer 10 maanden bezig voor de tweede.
niet intensief hoor (pfff) af en toe zag het niet zitten een tweede maar goed … als het al moeilijk is. binnenkort ga ik voor de tweede keer de gang naar de gynaecoloog. wachten kan maar ik wordt maximaal om de 3 weken ongesteld dus het schiet niet op.

ik kan je helaas niet verder helpen maar ik weer wel hoe je je voelt. gelukkig ben ik nu moeder maar die gevoelens zal ik nooit meer vergeten.

heel veel sterkte.

o ja dit vergat ik nog.

jaren nadat ik met de prikpil gestopt was las ik dat de prikpil ten zeerste wordt afgeraden als je een kinderwens hebt. omdat het dan erg lang kan duren. DUH!!! net iets te laat achter.