Wie heeft er Troetels voor ons?

Sorry, ik voel me nu net zo’n irritant bedelkind dat mensen in de AH belaagt met de vraag: ‘Mevrouw, heeft u voetbalplaatjes?’ Ik haat het! Maar eh…ik bedel nu even bij jullie…Wij vinden de Troetels die je bij de Plus kunt sparen zo leuk…En laat er in Eindhoven nu maar één Plus zijn, helemaal aan de andere kant van de stad. Daar ga ik dus zelf niet heen. Ik moet het dus hebben van krijgertjes. Eva vindt de beesten erg leuk en ik wil onze collectie, die nog maar uit 4 beestjes bestaat, graag uitbreiden. Dus als er mama’s zijn die de beestjes niet sparen en die ze kwijt willen (uiteraard betaal ik de verzendkosten), dan mogen ze me mailen. Eva zal er blij mee zijn! Bedel, bedel, bedel! En nu achter je hek Rainbow! (Hihihi, jullie kennen vast die dranghekken bij de AH waar die kids achter moeten blijven staan!). Superbedankt alvast!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik heb toevallig vandaag een beer gekregen bij de plus. Heb je die al? Als je m nog niet hebt, even je adres mailen, dan stuur ik m op. En als je m wel al hebt en bakmama niet, dan wil ik m ook wel naar bakmama sturen

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

rico spaart ook troetels sorry misschien wil eef samen met rico spelen

oh enne rainbow
beter idee nog; als je dubbele hebt…kunnen we ruilen
rico heeft nu al 3 olifanten pff
en een kameel

@Bakmama; oeh oeh oeh!!! wij kunnen ook ruilen

Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Feb 2011 21:29:58

Hahaha, leuk, leuk Sorry wij hebben geen plus, anders kreeg je ze van me

@Bakmama: manlief niet blij met minimaal 15 euro aan boodschappen per dag
Met 2 kinderen ben je dat sowieso elke dag wel kwijt toch, lijkt mij??
Ik zit er in ieder geval elke dag op, meestal zelfs overheen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Feb 2011 12:02:12

helaas ik kan je niet helpen want wij sparen ze ook , helaas ook nog geen dubbele,
we hebben de eekhoorn, neushoorn, leeuw , ijsbeer en stokstaartje al,

before you judge me, try hard to love me

@mamavan3jongens; moet je nagaan wij hebben gewoon 3 olifanten haha

Hihi, Seth spaart ze ook en hij speelt er heerlijk mee
We hebben er al 14 (verschillende), dus dat gaat goed.

Mijn schoonouders doen namelijk veel boodschappen daar, want zelf hadden we er maar 2 bij de boodschappen

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Mijn collega had 11 zakjes voor me! Ik was helemaal blij! Maar uiteindelijk was de winst ‘maar’ 5 beestjes, want ik had de leeuw en de eekhoorn al 3x! Dat is dan zo k. he, dan heb je weer allemaal dubbele! Grr. Maar zij spaart vrolijk voor me door, de schat, dus hopelijk lukt het me om de krokodil (die vind ik leuk) te bemachtigen! En de Plus maar lachen, die kopen die dingen in voor weinig en wij maar veel extra boodschappen doen! Da’s slim!

en we trappen er steeds weer in haha erg he

before you judge me, try hard to love me

Jullie moeten een ruil club beginnen hier
ik heb 2 eekhorens, wie wil er ruilen tegen krokodil! hahahahaah
Sorry hoor ik vind het een heel lachwekkend onderwerp!

Ja, uit onderzoek blijkt ook dat Nederlanders echte verzamelaars en spaarders zijn en dat blijkt wel met zulke acties. Dan word ik echt fanatiek, scheur ik de zakjes meteen open als ik thuis kom! En die collega had er ook even zo’n boek bij gedaan, om de stickers in te plakken…tja…ik had die van het stokstaartje en de giraf al weggedaan, want ik wilde niet aan dat boek beginnen…Gek word je ervan ja, haha, en HEBBERIG!

@ Bakmamma en als je Jorg nou eten geeft, laat ie de troetels dan met rust??

Groetjes,

Michèle

Je weet nu zeker dat je het over JORG hebt en niet over JOS ???

Groetjes,

Michèle

Nee Jos is ons konijn die alles opeet, bedrading, matten, knuffelbeestjes. Hij sjouwt alles zijn hok in als hij de kans krijgt

Groetjes,

Michèle

Nou, wij gaan inmiddels voor 2 dieren van allemaal, dan kan Seth er ‘de ark van Noach’ mee naspelen

We hebben nu 19 verschillende, waarvan 9 dubbele.
Maar ik moet ook zeggen dat we er regelmatig een stel kwijt raken, want Seth speelt er overal mee.
Hij bakt dierenkoekjes, en laat ze in zijn treintje rijden enz…

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Hahahahahhahhaha raar beest! Goeie combi Zo'n konijn zouden wij moeten hebben; waren ze flink aan elkaar gewaagd hahah

ha ha ha ik zie ze al knokken over wie wat op mag eten

Groetjes,

Michèle

Ik heb nog een wolf en een neushoorn, kan ik er iemand plezier mee doen?

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker