Pfff na de eetperikelen te hebben overwonnen nu weer slaapperikelen!
Ons mannetje sliep altijd nog 2x per dag:
9.30uur tot 10.30uur ongeveer
13.30uur tot 15.00uur ongeveer
Dan 's avonds weer om 19uur naar bed tot de volgende ochtend 7 uur.
Omdat hij na de vakantie 's morgens moeilijk in slaap kwam en mijn moeder me ervan wist te overtuigen dat hij waarschijnlijk geen slaapje meer nodig had 's morgens, heb ik dat slaapje dus geskipt.
De bedoeling was dat hij dan 's middags wat langer ging slapen, minimaal een uur of 2.
Dus ik bracht m gewoon om half 2 naar bed maar meneer meldde zich soms al na een half uur!
Omdat ik dacht dat half 2 wellicht te laat was dus de bedtijd gaan vervroegen naar half 1 maar er zit niet bepaald verbetering in, na een half uur, drie kwartier wordt ie hard huilend wakker en gaat vervolgens een uur zitten wauwelen en kletsen (ik laat m liggen in de hoop dat ie weer inslaapt)
Buiten dat is hij nu 's morgens ook vroeger wakker, in plaats van 7 uur is het nu vaak al half zes!
Kan dus om een lang verhaal kort te maken wel wat tips gebruiken?
Wie o wie heeft hier tips en adviezen voor?
Moet hij toch weer 2 keer naar bed?
(ik heb dit wel geprobeerd maar hij is pas tegen een uur of 11 weer moe, slaapt een uur en dan slaapt hij s middags niet meer)
Pff ben het in elk geval even beu want zo kom ik ook niet aan mijn rust toe, die ik op dit moment wel kan gebruiken omdat manlief ook thuiszit met gescheurde enkelbanden en niks kan en alles dus op mijn schouders terrecht komt…
If it’s happening now, we’re going to deal with it now!