Ik ga aanstaand weekend mijn gewone kleding weer tevoorschijn halen. Niet alles zal passen, ik moet echt geen stretch aan trekken nog haha, maar ik heb al wat gepast en dat zat weer goed. Aangezien ik geen derde kindje meer krijg, normaal gesproken, doe ik mijn positiekleding weg. Niet alles is nog mooi, maar ik heb nog een aantal dingen die ik weinig heb gedragen en ik vind het zonde om die weg te doen. Zijn er zwangere mama’s die het willen hebben? Het meeste is maat S/M en 36/38.
Wat heb ik bv nog? Een mooie zwarte jurk met V-hals (bv voor kerst), een Esprit-tuniek (leuk op een spijkerbroek), wikkelvestjes (rood/blauw/grijs), een spijkerbroek (Esprit, nooit gedragen), een witte linnen broek (voor de mama’s die nog zwanger zijn in het voorjaar), rokjes (Esprit en Queen Mum), een mooie zwarte broek (3/4, Esprit, weinig gedragen), een grijze Esprit-broek (weinig gedragen), een wikkeljurk, een aantal shirtjes, twee riemen etc. Alles is van Prenatal, Noppies, Mama Licious, Esprit en Queen Mum (dat is een heel duur merk). Ik ben natuurlijk 2x zwanger geweest in het voorjaar-zomer, dus het is oorspronkelijk zomercollectie, maar onder een tuniek kun je natuurlijk een truitje doen en met een bolero kun je alles aan (heb ik nu zelfs nog).
Liefhebbers??? Je mag alles gratis hebben. Anders gaat het naar een goed doel, in Afrika heb je natuurlijk ook zwangere vrouwen…Ik hoor het wel!
Groetjes Rainbow, trotse mama