Wie heeft er nog positiekleding nodig?

Ik ga aanstaand weekend mijn gewone kleding weer tevoorschijn halen. Niet alles zal passen, ik moet echt geen stretch aan trekken nog haha, maar ik heb al wat gepast en dat zat weer goed. Aangezien ik geen derde kindje meer krijg, normaal gesproken, doe ik mijn positiekleding weg. Niet alles is nog mooi, maar ik heb nog een aantal dingen die ik weinig heb gedragen en ik vind het zonde om die weg te doen. Zijn er zwangere mama’s die het willen hebben? Het meeste is maat S/M en 36/38.

Wat heb ik bv nog? Een mooie zwarte jurk met V-hals (bv voor kerst), een Esprit-tuniek (leuk op een spijkerbroek), wikkelvestjes (rood/blauw/grijs), een spijkerbroek (Esprit, nooit gedragen), een witte linnen broek (voor de mama’s die nog zwanger zijn in het voorjaar), rokjes (Esprit en Queen Mum), een mooie zwarte broek (3/4, Esprit, weinig gedragen), een grijze Esprit-broek (weinig gedragen), een wikkeljurk, een aantal shirtjes, twee riemen etc. Alles is van Prenatal, Noppies, Mama Licious, Esprit en Queen Mum (dat is een heel duur merk). Ik ben natuurlijk 2x zwanger geweest in het voorjaar-zomer, dus het is oorspronkelijk zomercollectie, maar onder een tuniek kun je natuurlijk een truitje doen en met een bolero kun je alles aan (heb ik nu zelfs nog).

Liefhebbers??? Je mag alles gratis hebben. Anders gaat het naar een goed doel, in Afrika heb je natuurlijk ook zwangere vrouwen…Ik hoor het wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Nou ik hoop binnenkort zwanger te zijn dus dan zou het zeer welkom zijn maar misschien zijn er wel zwangere mama’s hier die het beter kunnen gebruiken?
Welke maat is het eigenlijk
groetjes,
Wendy

Oh kijk met mijn neus…36/38 S/M is mijn maat ook dus dat is super…

Ik stuur je even een mail Rainbow.

Als het kan zou ik heel graag de zwarte jurk willen hebben. Idd erg leuk voor kerst, want ik vind het een beetje zonde speciaal iets nieuws te kopen. Wat ik daarna nooit meer aan trek. Vind het wel erg lief dat je alles gratis weg wilt doen. Maar voor de jurk wil ik best betalen.

Groetjes,
Sandra

Ik wil graag bieden op de wikkelvestjes en/of de tuniek! Vind het geen probleem om je ervoor te betalen hoor! Voor de laatste 3 maanden lijkt het me ideaal.

Enneh… in maart/april kan ik ze gewoon weer aanbieden hier met al mijn positiekleding erbij!

Zal je even mailen ivm adresgegevens?

Super joh!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Nou genoeg zwangere mama’s die interesse hebben he!
Mijn tijd komt nog wel…hopelijk heel snel!
groetjes,
Wendy

Ooooo, ik hoef er echt niks voor te hebben hoor! Alleen moet ik even kijken hoe ik alles dan een beetje netjes op kan vouwen, zodat het niet meteen pakketpost wordt, want dan is het 6,75 en als ik dan aan meer mama’s kleding moet opsturen, kan ik er een baantje bij nemen, hahahaha! De jurk kan ik in elk geval gewoon opsturen in een envelop!

@Sandra, het is een zwarte jurk met V-hals van tricot. Heel mooi om je buik in te laten zien! De jurk is wel mouwloos, maar staat ook leuk met een shirtje er onder of met een vestje/bolero!

@Liske, het zwarte wikkelvestje was mijn favoriet en dat heeft lange mouw. Het grijze is met korte mouw en een beetje gehaakt, daar deed ik altijd een shirtje onder. En het rode en het blauwe (beetje turquois) droeg ik op een zwarte broek met een zwart shirt, want dat heeft ook korte mouw. De tuniek is strak, van tricot en is best felgroen met wit en heeft een paarse band in het midden met een soort striktouwtje…

@Wendy, ik hoop dat jij ook snel zwanger bent, dan kan ik de echte voorjaarscollectie aan jou kwijt, haha…al wil ik 'm eigenlijk nu wel heeeeel graag kwijt!

Jammer dat ik hier niet allemaal foto’s kan plaatsen, zodat er ‘geboden’ kan worden op de ‘stukken’ zoals dat zo mooi heet! Het kan nu best zijn dat de kleding helemaal niet is wat jullie zoeken, al kan er met zwart niet veel fout gaan, maar dan doe het maar weg!

Mail me maar even off-line!

Lilypie First Birthday tickers

Je vraagt in je laatste berichtje of we je willen mailen, maar ik heb je vanmiddag meteen na mijn berichtje in dit topic ook gemailt. Hoop dus dat je dit mailtje ontvangen hebt? Haha en ik was in mijn mail al zo brutaal niet alleen om de zwarte jurk, maar ook om de wikkelvestjes te vragen. Maar ik zie nu dat Liske die ook gevraagd heeft, dus geef ze maar aan haar.

Jammer dat de jurk korte mouwen heeft, want ik heb geen vestjes. Hihi maar ik ga niet zeuren hoor, want dan ga ik gewoon even kijken voor iets leuks in de winkel. En zoals ik ook in mijn vorige berichtje aangaf moet je maar zeggen wat je ervoor wilt hebben. Want dan betaal ik er gewoon voor.

Groetjes,
Sandra

Ooooo Hanna, wist ik niet! Maar ik heb het een en ander aan Sandra en Liske kunnen geven, dus het is niet meer nodig. Ik heb Liske wat foto’s gemaild, zodat ze kon zien hoe de kleding bij mij stond en Sandra aasde op de jurken hihi en die zullen haar vast mooi staan, ook al heb ik daar geen fotomateriaal van!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

quote:
Jammer dat de jurk korte mouwen heeft, want ik heb geen vestjes. Hihi maar ik ga niet zeuren hoor, want dan ga ik gewoon even kijken voor iets leuks in de winkel.

Groetjes,
Sandra

Wat je nu veel zie is een bolero (in alle kleuren en maten). Deze draag ik heel veel bij mijn jurken…

Bedankt voor de tip mini-boy, dan ga ik daar eens voor kijken.

Groetjes,
Sandra

Hoi Rainbow,

Als je nog wat over hebt, ik heb wel interesse in shirtjes/rokjes/ wikkeljurk/riemen. Tenminste als je ze nog aan niemand anders beloofd hebt.
Vind het heel leif dat je het zo wilt weggeven. Uiteraard wil ik je wel de verzendkosten vergoeden.

groetjes Ramona

Vind het trouwens wel een heel goed initiatief. Zo kunnen we elkaar hier mooi helpen. Vanaf mei heb ik dan weer zwangerschapskleding over. En als het een meisje zou worden dozen vol met jongenskleding haha. heb nu 2 kasten vol met dozen staan. Zal je net zien dat ik er straks niets aan heb. Nou ja dan kan ik er vast iemand anders blij mee maken.

groetjes Ramona

Ohh ik heb ook nog zoveel kleding over… een halve kast bijna…
Veel zomer spul maar ook winter… Ben zelf alleen erg klein, Dus denk niet dat het de dames hier gaat passen hahahahha!

Liefs, Melanie

Melanie, je draagt nu toch zeker nog wel wat van je positiekleding??? Je bent net bevallen joh!

Enneh… hoe klein ben je dan? Er lopen veel ukkies rond bij ikkeben, hoor! (inclusief ME)

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ach ja, er zijn ALTIJD vrouwen die accuut hun strakke lijfje weer terughebben! Melanie, jij? Ik begin nu weer wat terug te vormen, maar wel met dat strenge dieet. Ach, ik heb vandaag mijn broekie maat 36 alweer aan, dus ik moet ook niet zeuren. Al zat mijn spijkerjurkje echt als een rollade nog!

Liske, volgens mij is Mel echt een stuk kleiner dan wij, iets in de 1,50 en nog wat geloof ik, maar dat zal ze zelf wel antwoorden, hihi!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Uuuuuhh dames? Ik heb mn normale kleren weer aan hoor… :$:$

Mn broeken passen weer netjes dicht laat ik het zo zeggen haha
Ik heb nog wel een buikje over, dus mn fijnste HOGE broeken kunnen nog niet dicht, maar mn heupbroeken heb ik weer aan vanaf dag 5 :smiley:

@ Liske: ik ben maar 1.54 :$:D

Liefs, Melanie