Hier ook puckababy gebruikt!
We hebben Leonie vanaf 3 weken ingebakert en zijn met 3 1/2 maand over gegaan op de puckababy. Ik vond hem ideaal voor het afbouwen en nu zit ze in de slaapzak (sinds een week) en dat gaat ook super.
Bij het volgende kindje ga ik ook eerst proberen met de puckababy in plaats van direct strak in bakenen. De puckababy zorgt er wel voor dat de knuisjes naar de mond kunnen maar ze slaan hun zelf niet meer wakker en geeft een geborgen gevoel zonder te strak in gebakend te zitten.
We hebben ook de woomby gebruikt dit is een zak die er wat tussen in zit met ritsen… was ik ook erg te vreden over… gemakkelijk in het gebruik en zit rek in dus ook niet te strak maar wel veel dichter dan de pucka baby.
De puckababy is wel erg duur in de aanschaf en er zijn ook dezelfde te koop zonder merk maar het zelfde idee voor 19.95 (ben de site vergeten sorry)
Ik heb wel de puckababy gekocht trouwens dus weet niet of dat non merk goed is.
Hoop dat je er wat aan hebt en anders hoor ik het wel.
In tegenstelling tot mama selma heeft inbakeren hier wonderen verricht en daardoor hebben we veel ritme en regelmaat kunnen brengen en ik vind het een super uitvinding. En zou het bij een nieuwe beeb direct weer doen als het die kant op zou gaan. Sommige kinderen vinden het echt niet leuk en dan is het weer een uitvinding van niks.
X Marja
Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm