Wie heeft er evraring met de Puckababy?

Helaas is onze tweede dochter ook een slechte slaper omdat ze zich wakker maakt/houdt met haar maaiende armen.
Onze 1ste dochter hebben we om die reden een tijdje ingebakerd.
We denken er nu aan om voor onze tweede dochter de puckababy te gaan gebruiken. Dit is iets minder strak en omslachtig dan inbakeren.
Wie heeft ervaring met de puckababy?

Groetjes, Kirsten

ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met puckababy heb altijd de hydrofiele luiers gebruikt tot mijn zoontje 4 maanden oud werd maar wilde alleen zeggen dat inbakeren bij ons niet veel heeft geholpen. ook was het afbouwen ervan moeilijker als dat zijn slaapgedrag beter verliep. bij mijn tweede kindje zou ik nooit meer inbakeren echt een gedoe terwijl het eigenlijk weinig helpt…vind het nog eng ook zodra ze kunnen draaien. ik vind zelfs dat hij nu veel beter slaapt sinds hij uitgebakerd is. natuurlijk ook omdat we er achter zijn gekomen waarom hij zo slecht sliep. namelijk door reflux. dus eigenlijk was het nergens voor nodig elke dag worstelen met die doeken…maar goed dit is mijn ervaring ik weet niet wat andere moeders ervan denken die hun kind ooit ingebakerd hebben vind het alleen maar geld verspilling die puckababy enzo…

Lilypie First Birthday tickers

ik heb er hier nog 1 liggen. Wij vonden hem heel fijn. Ik wil hem je wel opsturen dan kun je het eens proberen. Wij gebruiken hem toch niet meer.

Groetjes

22-12-2009 colin geboren

Hier ook hele positieve ervaringen met de puckababy! Eerst de “piep” gebruikt, daarna de “mini”. Echt een aanrader!

Lilypie First Birthday tickers