Wie heeft er ervaring met de kip kep feedi

Heeft er hier iemand ervaring met de kip kep feedi? Ik hoop straks weer bv te gaan geven en dan leek zo’n ding me wel makkelijk. Rens heb ik 10 maanden gevoed, maar toen ben ik ivm bv eigenlijk best veel thuis gebleven. aar nu hebben we natuurlijk ook een peuter rondlopen en ik wil van de zomer ook wel een keertje naar het zwembad met hem ofzo.
Maar ik vind het niets om in het openbaar te voeden. Ik heb wel borstvoedingshirtjes maar dan vind ik het nog steeds een gehannes. Maar goed zo’n ding kost wel weer 40 euro, dus ik wil wel weten of het een beetje handig in het gebruik is.

groetjes ramona

Als ik eerlijk ben heb ik er nog nooit van gehoord

Ik gaf er echt niks om om in t openbaar te voeden. Zeker de oudste die nam ik overal mee naar toe. Die heeft 7 maanden BV gehad, en dan ook gewoon overal. Of we nou op het strand zaten, op een terrasje of op visite. De jongste heeft maar 6 weken bv gehad, maar die stikte er steeds in… dat was dan ook niet zo’n succes, zeker niet in het openbaar. Haha
Als mensen er aanstoot aan nemen moeten ze maar niet kijken
Als je het zelf vervelend vind kun je idd net zo goed een handdoek eroverheen leggen.

Ik zou die doek dus zeker niet aanschaffen.
Maar als het je handig lijkt kun je anders misschien op marktplaats kijken? Daar staan ze vast wel voor minder.

Was ik ook idd van plan via MP want ik vind ze idd best wel prijzig. Zelf maken is misschien ook wel een idee. Rens heb ik ook weleens in het openbaar gevoed als het echt ff niet anders kon, maar ik kon me dan toch niet echt lekker ontspannen. Terwijl ik er eigenlijk helemaal geen moeite mee heb als anderen in het openbaar voeden.
Ik vond het geven van bv ook heel speciaal en was heel blij dat het zo goed ging. Rens heb ik 10 maanden zelf gevoed en ik hoop het straks weer zo lang vol te houden.

groetjes Ramona