Wie heeft er een idee

Met de kinderen vieren we van school kerst in de kerk, nu willen we van school de kinderen een kaars met standaardje geven, maar ook ouders en fam is uitgenodigd maar daar is het presentje natuurlijk niet voor zou beetje te kostbaar voor…

Maar nu een idee om te zorgen dan alleen de kids het krijgen want ze komen allemaal naar buiten na de mis natuurlijk…

Wie heeft er een idee?

Tries

ik begrijp de vraag niet goed?
als iemand het uitdeelt dan geeft die het gewoon alleen aan de kindjes toch?
of denk ik te simpel nu?

ze mischien klasje per klasje zetten en de ouders en andere familieleden daar achterin en als de mis uit is de kaarsjes geven vooraleer iedereen na buiten kan? buiten geven wordt inderdaad erg moeilijk omdat dan waarschijnlijk elk kind bij zijn familie loopt… succes ermee!!

liefs jessica, &

Sorry ik heb het er wat warrig neer gezet…

Groep 1 2 3 zitten voor in de kerk bij de juf dat is dus geen probleem, maar 4 5 6 7 8 zitten door de kerk heen met ouders en familie en praat je over 1500 mensen

dus zit ik te denken hoe moeten we dat nou aanpakken dat alleen de kinderen het krijgen…

Tries

hier zitten ze per klas verdeeld in de kerk,de eerste rijen zijn voor school en de achterste voor ouder ect,ect wie er dus ook allemaal komen…

de kinderen krijgen in de kerk hun kaars,ook de kleuters,maar die hebben een klein potje mooi opgemaakt,met waxinelichtje erin,die krijgen ze in de kerk van de juf en de oudere leerlingen een kaars als ze aan komen en melden bij hun leerkracht.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

kondig aan dat iedere leerling bij zijn eigen juf/meester na afloop van de dienst het presentje in de hal van de kerk kan ophalen.Houdt het evt. bij met een leerlingenlijst,zodat niet opgehaalde presentjes de eerstvolgende keer op school nog kunnen worden uitgedeeld.