voor een geboortebord, heb geen zin in winnie of nijntje, maar hier in de buurt staan er eigenlijk alleen maar ooievaars maar zie in andere plaatsen veel borden met een stripfiguurtje erop, iemand een ideetje voor mij?
Wie heeft er een idee voor mij
Ik weet niet of je wat een deze tip hebt, maareh, ik heb hier een onwijs shattige anzichtkaart liggen, met een mol die alfred J. Kwak hoog de lucht in tilt. ik heb /m expres bewaard, want als er ooit een tweede mag komen bij ons, dan maak ik daar een bord van. Een vriendin van ons had een geboortebord gamaakt met “the lion king”(en dan een plaatje dat die aap de pasgeboren simba, op een berg, opheft!!") was ook heel leuk! Eventueel kan ik wel een scan maken van die kaart, en hem je mailen???
altijd goed, ben nu wel nieuwsgierig geworden corrine, dus als je hem eventueel wilt scannen dan houd ik me aanbevolen je kan me mailen op kim@ikkeben.nl
www.baby.startkabel.nl heeft allerlei info, en onderaan staan allerlei adressen enzo waar je babyborden kunt huren/laten maken, misschien heb je hier wat aan???
Ik kan me een bord voor de geest halen, waarop een baby zat, met een grote menhir (je weet wel, een grote steen) in zijn handen. Dit was die baby uit een Asterix en Obelix album. Ik heb dat album hier liggen, dus als je denkt, nou dát is een leuk idee, zeg het dan ff, dan zoek ik het voor je op! Ik vond het wel een errug leuk idee, maar ja misschien is het alleen leuk voor een jongen? Dat weet ik niet hoor. Ik heb ook een keer een zorro gezien, maar persoonlijk vond ik dat echt een stom ding. Wij hadden wel een eigengemaakt ooievaar met een pop aan een luier in zijn snavel. Ik houd juist wel van die traditionele dingen hahahaha.
groetjes Monique
Wij zelf hadden een baby in de tuin, met zo’n klein staartje (je weet wel). Das op zich natuurlijk niet origineel maar deze had zo’n tekst ballonnetje.
Daar stond in: “ze zeggen dat ik op de postbode lijk”. Wel ff uitleggen, Cas is postbode, dan kan je dat dus wel doen denk ik Stond trouwens ook op het geboortekaartje.
Heb een tijdje geleden gezien, moet je wel van knutselen houden, een ooievaar die een huis in gevlogen was.
Je zag alleen zijn bibs (zal het maar ff netjes typen) en zijn poten een beetje uit elkaar. Was gemaakt van papiermachee (sorry, weet niet hoe je dat schrijft) en ze hadden ook barsten in de muur gemaakt(nep natuurlijk).
Hier maken ze wel vaker van die rare dingen, komt ook wel omdat hier veel mensen zitten bij een carnavalclub zitten. Daar kunnen ze het dan ook wel wat makkelijker maken. Was wel errug leuk die ooievaar.
Groetjes Miriam
we zijn eruit, het is een muisje geworden met een heel groot stuk kaas…(kaaskoppie van mama) mijn twee liefdes zijn nu samen het muisje in de grondverf aan het zetten, heb er foto’s van gemaakt maar mijn batterij gaf het nu op dus, straks zal ik jullie het laten zien
Kussies
aaaaaach, wat is ze supergeconcentreerd bezig! Erg leuke foto, en ben reuze benieuwd naar het eindresultaat!!! Liefs, Corrine.(ps: wilde je de afbeelding van A.J. Kwak vandaag mailen…maar is niet meer nodig, begrijp ik, hihi!!)
zoo dat word een aankomend kunstenaresje hahah
leuk hoe ze zo bezig kunnen zijn
ben benieuwd naar het eindresultaat
groetjes bianca
ja eindresultaat is klaar, heb wel foto’s maar die zien jullie pas als baby petrov gearriveerd is! anders zou ik iets teveel verraden…, kan het nu al zolang voor me houden die hooguit paar weekies nog moet ik ook volhouden
Kussies
aaaahhhhhhhhhhh
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee
vertelllllllllllll
we zulle ook ons mondje houden
echt waar
groetjes bianca