grrrrrrrrrrrrrrrrrrr hij is helemaal weg hier
dus wie hem heeft stuur is een stukkie terug hiihihihh
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr hij is helemaal weg hier
dus wie hem heeft stuur is een stukkie terug hiihihihh
Nou, hij schijnt hier nog wel maar niet echt overtuigend…
Wel is de temperatuur prettig (vind ik)
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
hier is het grijs en gelukkig een stuk frisser als gister,want ben vandaag alle hande boodschappen moeten gaan doen en moet seffes nog met igor na de dierenarts en ja de kindjes gaan uiteraard overal mee na toe,dus voor mama ene hoop gesleep en gedoe,dus hier iemand die blij is met het iets of wat frissere weer…
liefs jessica, &
nu begrijp ik het hahahaha lees tussen de dikke letters hihiihihih…trouwens niet eerlijk
Vandaag is het eerst benauwd en zwoel weer met zon en een oplopende temperatuur naar 27 tot 29 graden. De tropische 30 graden kan in de gebieden langs de oostgrens worden bereikt. In het westen en zuidwesten is er al eerder meer bewolking en stroomt al eerder iets koelere lucht toe met daar 22 tot 25 graden. Elders volgt vanmiddag (vroeger of later) vanmiddag vanuit het westen bewolking en mogelijk komt het tot een enkele regen of onweersbui.
De wind draait vanmiddag naar het westen en neemt in de dan toe tot vrij krachtig, het wordt daardoor belangrijk koeler.
Vanavond nog 19 tot 21 graden, de komende nacht In de nacht bewolking, opklaringen en ongeveer 15 of 16 graden.
Ja maar eh…wij wonen niet in het westen of zuidwesten en toch hebben we hier nu al een paar uurtjes bewolking hoor!
Ik ga maar weer een gewoon t-shirt aantrekken i.p.v. mijn "hemdje"
Nog ff en het gaat regenen hier, wedden?Bah!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
vind er niks aan nu buiten heb ook wat anders aangedaan,ben van korte broek en hempje naar 3/4 broek en shirt
gaat steeds harder waaien hier nu,en het beschermhoes van de parasol krijg ik er niet om,ben ik te klein voor,dus ga op lange mannen jacht (de buurman)
en ja hoor hier heeft het geregent,daar had ik nu ook niet om gevraagd …
liefs jessica, &