Wie heeft de TIP voor mij

Roy is een onwijze lieverd, alleen moest hij willen slapen, overdag slaapt hij niet meer dan 1,5 uur totaal en dat is niet eens achter elkaar, maar van die hazeslaapjes, maar wel steeds huilen van moeheid, hij slaapt dan even 20 min en hup weer wakker en na en na enigetijd weer huilen van de slaap maar steeds vechten.

ik heb al aan inbakeren zitten denken maar vind het ook heel eng omdat dat toch ook weer meer kans geeft op wiegendood en zo.

heeft iemand de tip voor mij?

Tries

Nou Tries, ik blijf erbij, bakeren. Het heeft bij Lucas geweldig geholpen en ik weet dat het cb het steeds meer gaat doen.
Ik zou het toch maar eens navragen als ik jou was. Het is geen wondermiddel maar veel kindjes gaan er veel beter door slapen.

Suc6.

Groetjes Miriam

Hoi Tries,

Ik heb hetzelfde gehad en heb het nog met Tijmen. Vanaf het begin af aan hazeslaapjes.
Gelukkig slaapt hij 's nachts wel redelijk. Moet er nog wel geregeld een keer of 4/5 uit voor zijn speentje… en 's morgens even goed om 1/2 6 wakker. errug frusterend.
Heb dan ook geen goede tip maar wel opgelucht dat ik niet de enige ben.

Pepijn legde ik nl in bed en hoorde je vervolgens 2 uur niet. Terwijl hij 's avonds niet gelijk wilde slapen en ik voor 10 uur al 6 keer naar boven was gerend om hem te troosten.

Bij beide hebben we een vast bedritueel dus dat schijnt ook niet bij alle kinderen te werken.

Wat ik wel merk is sinds Pepijn op school zit en ik thuis ben dat hij dan beter slaapt. Volgens mij wordt zo’n 2e kind overgeprikkeld.

groetjes
Monique
-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Gewijzigd door - Coenders op 27 Feb 2003 15:55:17