Wie hebben er geen rijbewijs en hoe gaat dat?

het is makkelijk als je in brabant woont he Rainbow, gewoon in belgie tanken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier in brabant rijd de jeugd veelal met die mini auto’s van 45km. Daar hoef je geen rijbewijs voor te hebben… Zelf op de middelbare scholen zie je ze staan…

Tja tegen die tijd als onze kinderen naar school gaan bestaan fietsen heel niet meer maar rijd iedereen in zo’n wagen

Lilypie In verwachting Ticker

quote:
Hier in brabant rijd de jeugd veelal met die mini auto's van 45km. Daar hoef je geen rijbewijs voor te hebben... Zelf op de middelbare scholen zie je ze staan...

Moet je daar niet ook een bromfietsrijbewijs voor hebben?? Die krengen zijn overigens onwijs duur.

Groetjes,

Michèle

@Michele, dat van die motor wist ik niet? Hmmm, wel iets om rekening mee te houden dan. Ik heb dan benzine van het merk X ofzo? Kan ik dan beter toch voor Shell kiezen? Een nieuwe auto is duurder!

@Inge, wij zitten toch nog best ver van België af vind ik? Dus ik ga gewoon naar die goedkope tank. Maar na Micheles tip weet ik dat niet meer zo!

@Mini Boy, ik zie die dingen alleen bij oudjes hoor? Hahaha. Je kunt er ook maar 50 mee toch? Ik hou toch wel van een beetje gassen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
@Michele, dat van die motor wist ik niet? Hmmm, wel iets om rekening mee te houden dan. Ik heb dan benzine van het merk X ofzo? Kan ik dan beter toch voor Shell kiezen? Een nieuwe auto is duurder!

Vraag even na hoeveel het precies uitmaakt in verhouding bij je garage Rainbow. Ik weet dat er ook verschil merk van auto’s zit kwa leeftijd. Maar het komt er kort op neer dat er meer vuildeeltjes in goedkopere benzine zitten en die kunnen niet goed gefilterd worden door de motor. Zeker hele moderne niet. Dus inderdaad voor de levensduur van je auto kun je beter wat duurdere tanken. Hoeft niet per se shell te zijn. Esso, BP en texaco voldoen ook, witte pompen vallen weer onder de vervuilende benzine’s.

Groetjes,

Michèle

quote:
quote:
Hier in brabant rijd de jeugd veelal met die mini auto's van 45km. Daar hoef je geen rijbewijs voor te hebben... Zelf op de middelbare scholen zie je ze staan...

Moet je daar niet ook een bromfietsrijbewijs voor hebben?? Die krengen zijn overigens onwijs duur.

Groetjes,

Michèle

Nee hier hoef je geen certificaat of iets dergelijks voor te hebben. Heb dit altijd vreemd gevonden hoor… maar tja … wij beslissen dat niet hé…

Tja officieel gaan ze 50 maar … hier wordt nogal gesleuteld aan die dingen

Ha ha ha ik weet het mini-boy. Ik heb in een bejaardewijk gewoond en werd regelmatig an me sokken gereden door die dingen.

Groetjes,

Michèle