Wie gaat er mee?

Halloooooooooooooo

Nou dames, het wordt hoog tijd dat we eens naar de zoo gaan!! Dus ik zou zeggen, we prikken ff een datum. Het lijkt me het handigst als jullie mij even mailen met de data die jullie voorkeur hebben en ook (en das het belangrijkst) de data dat jullie absoluut niet kunnen!!! Dan prik ik er een mooie datum tussenuit! Ik zal ook eens vragen naar groepskorting ofzo bij die zoo maar denk niet dat dat erin zal zitten, maar goed wie niet waagt wie niet wint.

Mailtjes graag naar elsjevd69@hotmail.com

Enne graag binnen nu en 3 dagen reageren, dan weten we snel iets!!

Groetjes, Els

PS heb er al heel veel zin in!

stond toch al vast? 3 weekend van juni of zie ik dat verkeerd?

Tries

alleen de dag niet… dus zaterdag de 22 ste?

Nou dan ben jij de enige die dat weet hoor, volgens mij hahahahahaha

nee stond al vast derde week/weekend van juni maar nog niets defenitiefs maareh regel het maar dan merk ik het wel als ik terug kom van vakantie(ik kan de 21 en de 23 niet )

Kussies

Hoi,

Zaterdag 22 juni is wat ons betreft dik in orde. Ingmar moet van 08.00 tot 09.00 uur naar zwemles, dus 10.00 uur zou voor ons een mooie tijd zijn (kunnen we gelijk doorrijden).

Groetjes Marielle

Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik kan uitgerekend dan niet!!! Kan het niet toevallig op een zondag??? Dus de 24e??? OH wat AFSCHUWELIJK!!! Ik had dit berichtje niet zien staan

Gauw kijken of ik voor die afspraak van de 22e nog iets anders kan doen, oh wat erg zeg!!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik kan uitgerekend dan niet!!! Kan het niet toevallig op een zondag??? Dus de 24e??? OH wat AFSCHUWELIJK!!! Ik had dit berichtje niet zien staan

Gauw kijken of ik voor die afspraak van de 22e nog iets anders kan doen, oh wat erg zeg!!!

Goed zo Mo! De 24e valt dus op maandag en zondag de 23e kan Kim niet. Kan het anders niet in juli? Oh ik weet, ik vraag te veel, maar ik wil jullie zoooooooooo graag eens in het echie zien, pleaseeeeee

Kan het dan niet op zaterdag 15 juni?

Groetjes Marielle

Nou dames, voor mij geen probleem hoor om het te verzetten, 15 juni kan kim geloof ik niet… Wat denken de anderen hiervan???

Hoiiiii,

Helaas pindakaas, maar in juni kan ik geen enkele zaterdag… Tja, bij ons zijn de maanden juni en juli dé drukke maanden in het jaar. Op zondag kan ik wel hoor. Maar dan niet de 16e of de 29e, sjonge jonge wat een eisenpakket he… Anders misschien begin juli ofzo? 6 of 13 juli ofzo?

Meiden ik vind het echt heel vervelend maar ik ga echt niet meer zo laat nog alleen met jordy zo verweg…dat wordt me echt te zwaar… ik ben in september uitgerekend dus zou dan nog een week of 8 zijn sorry maar dat wordt me echt te zwaar… dus sorry voor mij is het dat weekend en anders moet ik overslaan…

Tries

Zondag 2 juni dan?

Groetjes Marielle

is kim en ik op vakantie

pffff

Hihi, valt niet mee om een datum te prikken…

Groetjes Marielle

Hoiiii,

Nou heel stom van mij, de 29e valt niet op zondag maar op zaterdag. Dan kan ik nog altijd niet, maar wel op zondag de 30e! Durf jij dan ook nog Tries?