Wie duimt er mee voor zon?

Wij bieren door omstandigheden vanmiddag Senne d’r verjaardag pas…

Ik heb alle slingers en ballonnen buiten hangen dus het MOET eigenlijk wel lekker weer worden! Het is al wel iets minder grijs dan gisteren maar de zon…die zie ik nog niet…

Wie duimt er mee voor lekker zonnig weer vanmiddag? Dan hebben jullie (als je in het westen woont ) het ook…hihi

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

jullie bieren haar verjaardag? genoeg bier dus (snap dat het een spelfout is maar het stond er zo grappig hihi!)
ik duim absoluut mee voor zon! dat mag ook onderhand wel eens een keertje tjonge! have fun vandaag!

Tuurlijk, ik duim! Hier schijnt de zon inmiddels, ik zal 'm jullie kant op sturen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hier in den haag komt steeds meer zon door… duim duim duim

Groetjes,

Michèle

Ik zie ook steeds meer beetjes van de zon!

@mamavanrico Ja, wij vieren niet, wij bieren! Haha,
stond zeker grappig…

Nou… weet niet hoe het bij jullie inmiddels is, maar hier een paar km verderop zit t nogal dichtgeplakt allemaal hierboven…
Wel droog gelukkig, en niet echt koud.

Fijne dag, en dat Senne maar lekker verwend mag worden vandaag!

@Suzsje Ik zie hier toch wel beetjes zon en blauwe lucht. Een uurtje geleden zelfs even volop zon en warm maar dat was weer snel weg

Nu ik dit schrijf is er weer zon en we hebben nog een uurtje voordat de visite komt…komt goed dus ook bij jullie

hahahha bieren is op zn tijd ook gezellig

quote:
hahahha bieren is op zn tijd ook gezellig

Nou, geef mij maar wijnen dan

Het weer was geweldig, echt!

Alleen maar zon en heerlijk warm in de tuin…

Was mijn moeder d’r verjaardag vandaag dus die zal wel een extra zonnetje hebben gestuurd vanaf boven

Wat fijn dat het zonnetje erbij kwam kijken!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jaa, heerlijk vanmiddag he!
Leuk feest gehad ook? Senne gewoon lekker nog een keertje extra jarig geweest? Wist ze het nog van dr echte verjaardag?

Het was een heerlijk feestje! 25 man in de tuin, Senne als oudste van de kleinsten…1 baby van 9 maand, 2 van 4 maand en 1 van 2 weken! En nog 1 op komst!!

Senne moest wel even wennen aan de drukte maar al snel was ze echt het feestvarken…en echt wel verwend. Mooi houten fruit en groente voor bij d’r keukentje!