Wie ben ik?

Hallo iedereen,

Ben al een paar maanden lid, maar zal me nog even netjes voorstellen

Ik ben Marjan, 31 jaar en heb sinds acht jaar een relatie met Sjoerd. Op 8 juni 2008 is onze zoon Erik geboren na een zware bevalling (zal de details achterwege laten…). Het was een flinke vent bij de geboorte: 56 cm en bijna 4100 gram. Hij is nog steeds groot: inmiddels bij ruim drie maanden is hij 66 cm en bijna acht kilo. We vonden het ouderschap erg wennen, maar inmiddels hebben we aardig een ritme gevonden en zijn we zo goed als gewend aan onze nieuwe rol . Tot ziens op het forum!

Groetjes!

welkom mriek op het forum van ikkkeben
ik ben veronique ben 21 jaar en heb een dochter van 2 jaar .
ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden .

ps wat een vlinke vent zeg de mijne was 3800 gr en 52 cm groot en nu is ze
11,8 kilo en 84 cm lang.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hoi!

Leuk dat je reageert. Jouw meid was ook flink zeg. Ach, wat reserves kan nooit kwaad, haha.

See you op het forum!

Groetjes!

welkom op het forum,
ikkeben brenda 21 jaar en heb eendochter van al weer 3 jaartjes oud, veel plezier op het forum.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi Brenda,

Thanks! Vind het nu al leuk op het forum . Jullie waren er vroeg bij zeg met jullie indjes. Respect hoor, dat je op die leeftijd zo’n kleintje hebt gekregen. Ik ben 31 en vind het al af en toe best zwaar. Had het denk ik niet gekund, zo jong een baby te hebben. Knap hoor!

Groetjes!

dank je wel, niet iedereen heeft er respect voor. Het was bij mij ook niet de planning m,aar ben blij met mijn miesje imdiddels zijn mijn vriend en ik ook al weer bijna 6 jaar samen, en het zal ook niet lang meer duren voor wij willen proberen hett gezin compleet te krijgen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

dank je voor het compliment mriek.
bij mij was het wel geplent ik heb er wel twee jaar over gedaan en twee miskramen gehad ,
maar ben supper blij met mijn kleine meid.

gr de mama van leyla

veronique daniels