Wie ben ik

Ik ben Kim 19 jaar, mam van Joanna (23 jan 2 jaar geworden) en heb een hele lieve vriend Johan(22 jaar)… die ook een dochtertje heeft Anne (6 juli 5 geworden). We wonen inmiddels samen nu al zo’n 5 maanden… Het gaat prima en kan zeggen dat ik voor het eerst in mijn leven echt gelukkig ben… Ben trots op allebei de kids… en kan met Johan alles bespreken…

Groetjes Kim,

mama van Joanna en Anne…

Hoi Kim,

Ikke ben Astrid ( 31 jaar ), woon al ruim 13 jaar smane met Daan ( 36 jaar ) en samen hebben we twee super toffe, gezellige, mooie en leuke kids. Evianne is bijna 2,5 jaar en Jessin is bijna 2 maanden. Ik wens je heel veel plezier op dit verslavende leuke forum.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hoi Kim,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, 30 jaar (maar voel me niet zo hahaha) Ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan (net 4 jaar geworden)
Mijn vriend heeft nog een tweeling van net 10 jaar uit een eerdere relatie.
Zelf zijn we inmiddels 6,5 jaar samen. Ik ken zijn 2 kids dus al vanaf dat ze
3,5 jaar zijn
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje.
Door een pret-echo weten we dat het een meisje is!
We hebben haar alvast de naam Kaya gegeven en ik ben eind november uitgerekend van haar.

Heel veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 09 Aug 2005 19:51:24

hallo welkom hier

ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar alweer en trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4

Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(19 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hallo,

ik ben Jolanda en ik ben getrouwd met Dennis, wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Heel veel plezier hier op dit verslavende forum.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Welkom hier en veel lees-en schrijfplezier.

Ik ben CCM, nog een paar weekjes 32 jaar, getrouwd met de vader van mijn 3 kids (twee jochies van 4 en 2 en een meissie van 1 maand).