Wie allemaal? :(

Hee…
even een niet zo leuk onderwerp…
wie van jullie, heeft allemaal een overleden kindje…
ben toch benieuwd wie dat allemaal heeft meegemaakt…
zelf heb ik het namelijk wel meegemaakt

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Gelukkig ik niet!

Wel een miskraam, maar dat mag geen naam hebben tegenover zo’n groot verlies!
Wel van dichtbij meegemaakt, we hebben een neefje van 3 maanden (Cas zijn petekindje) af moeten geven.
Heeft me over veel dingen na laten denken, dan zie je ook hoe betrekkelijk het leven eigenlijk is.

Groetjes Mim

Met dank op me knieen dat ik dat niet heb hoeven meemaken, maar heb wel een broertje van 4 jaar moeten missen toen ik zelf 14 was.
Dit is echter niet te vergelijken denk ik met het verdriet van een ouder die zijn/haar kindje verliest.

de papa van mijn kinderen ja die heeft het meegemaakt

groetjes Kim, mama van

en

ik heb het helaas ook mee moeten maken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik ben erg dankbaar dat we dit niet hebben mee gemaakt.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

nee hier nog een moeder die dat niet heeft meegemaakt hetlijkt me het ergste wat er is!!
je moet natuurlijk door voor je andere kinderen!!! maar als ik er over na denk kom je er dan wel over heen?..je moet het echt een plaatsje geven in je hart!!
ik heb voor hannah een miskraam gekregen maar dat is niet te vergelijken als je je een kindje verliest!! maar toen was ik al zo verdrietig!!
gewoon omdat je in die roze/bauwe wolk leeft!!
lieve groet janneke en hannah

Een van mijn bese vrienden zijn oudste dochter is vorig jaar januari verongelukt. Zij was pas 9 en als je haar hebt zien opgroeien van baby af is dat natuurlijk wel een hele schok als je het hoort.
Voor de ouders en de directe familie is het natuurlijk verschrikkelijk om een kind te verliezen. Maar ook een “buitenstaander” gaat het niet in de koude kleren zitten.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

nou AMMETJE ik kan me voorstellen dat dat je zeker niet in je koude kleren gaat zitten verschrikkelijk voor je vrienden zeg!!
echt erg!!
lieve groet janneke en hannah

ja, het is vreselyk…
bij mij was het een kindje in mijn buik, na 8 maanden…
we hebben haar wel een naam gegeven en begraven…

Groetjes Mariska

bij mij ook maris,na 29 weken zwangerschap werd onze zoon kevin leven loos geboren en da is nu 10 jaar geleden

Bianca,Dylan & Kaitlyn

9 jaar geleden, nog voor Lindsay…
Het was een meisje, Melissa Aileen…
Daarom wilde ik Malin ook zo graag, we voelde niet compleet…

Groetjes Mariska

Ooh Armanda, dan voel je je ook niet meer veilig heh!!
Dan denk je, waarom zij wel, en ik niet…

Groetjes Mariska

Ja, toen ik Melissa verloor, dacht ik ook, waarom ik?, hoe?, heb ik wat verkeerd gedaan?..
Allemaal dat soort dingen, je kan er niks aan doen…
Je mag blij zijn, dat het allemaal goed is gegaan bij jou!!

Groetjes Mariska,
Mama van Melissa*, Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

oo wat erg als ik dit allemaal zo lees.
Mijn vriendin is haar kindje na de bevalling verloren, ik was toen 6 maand zwanger van marten. Ik voelde mij erg schuldig om naar ze toe te gaan met mijn dikke buik.
Het is werkelijk waar het ergste wat ik gezien heb in mijn leventje.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Ooh, lijkt me ook vreselijk Ellen!!
Maar, toen Melissa net overleden was, was mijn zus zwanger, 2 zussen van Nick en een vriendin van me ook. Toen had ik wél behoefte aan die mensen… Om er met ze over te praten, en om ze moed in te spreken, dat zoiets hen niet overkomt…
Ik heb me bijna 8 jaar lang rot gevoeld, maar nu Malin er is, mis ik Melissa nog wel, maar ik voel me completer.

Groetjes Mariska

Gelukkig nooit mee gemaakt! en ik hoop van harte het ook nooit mee te zullen maken.
Een ex collega van me heeft het helaas we moeten meemaken.
ze was pas 16 en haar dochtertje wert al met een zeldzame ziekte geboren, ze heeft 4,5 maand geleeft, en ze was er dan ook helemaal kapot van! nu nog steeds en het is inmiddels al 7 jaar geleden, en tot op de dag van vandaag is ze dan ook nog niet met haar leven verder gegaan.
En Ruben heeft ze nog nooit gezien, ze kan het niet aan!
Ik heb er dan ook alle respect voor, maar vind het toch erg jammer.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Nooit verder gegaan met haar leven??
Wat verschrikkelijk, heb je nog wel contact met dr MJ??

Groetjes Mariska

quote:
Nooit verder gegaan met haar leven?? Wat verschrikkelijk, heb je nog wel contact met dr MJ??

Ik heb op het moment geen contact meer met haar toen ze hoorde dat ik zwanger was, is ze eigenlijk afstandelijk geworden.
en een tijdje geleden (3-4 maand) kreeg ik een mail van haar dat ze Ruben graag wou zien.
Nou prima gezellig maar ze is dus nooit langsgekomen.

Maar ze blijft maar rauwen, en wil niet verder, ze zit dan ook echt elke dag bij het grafje, zo zielig.
Maar ja ze wil dus echt geen hulp, maar ja ik ga wel verder met mijn leven.
dus hoe het nu met haar gaat? heb echt geen idee, het zou me niks verbasen als het nog hetzelfde met haar gaat, zoals de afgelopen jaren van haar jonge leventje??

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ach ja, en ze is nog zo jong!!
Verschrikkelijk, en niemand die wat voor dr kan doen…
wel flauw dat ze dan nog niet naar Ruben is komen kijken!!

Groetjes Mariska