Ik weet niet of het hier wel mag staan maar kon ook niet ontdekken waar het dan moest plaatsen. Ben vandaag bij de Wibra geweest die hebben allemaal baby artikelen in de aanbieding deze week. Dekens, lakens, boxkleden, rompers, badcape, klamboe, melkpoederbox, enz. Ik dacht ik zet het even hier neer. Heb zelf wel het een en ander gekocht.
Wibra
Ja leuk he kheb het ook gezien… en voor die prijzen…
Misschien ga ik van de week es kijken al heb ik eigenlijk niets nodig…
Ja zomerkleertjes voor Lenna maar ik heb geen idee wat voor maat ze dan heeft…
Hoi,
Wibra is een fijne winkel.
Je kan daar gerust kleertjes kopen hoor. Is niet duur.
Ze groeien er snel uit en zou er niet te veel voor willen betalen.
Ik heb 2 hele lieve zussen die van dure kleding houden en die krijgen wij dan weer voor de kinderen, dus ik bof eigenlijk.
Maar koop zo af en toe ook wat bij de Wibra.
Is niks mis mee hoor, gewoon doen!
Groetjes Lisan
@mamma van Lenna,
Als het zomer is dan zijn de kindjes vaak weer een maatje gegroeid.
Dus heeft jou kindje nu bijv. mt 86 dan zal ze in de zomer op 92 zitten.
En trouwens sommige kledingstukken vallen klein en dan moet je soms nog een maatje meer kopen.
Mijn zussen geven dus vaak kleding en daar zitten soms shirtjes bij voor de zomer van mt 134 en die kan de oudste van bijna 5 nu al aan.
Terwijl ze eigenlijk op 122 zit.
Pak in de winkel maar eens 2 maatjes 92 en 98 en houd de mouwtjes tegen elkaar aan dan zul je zien dat 98 niet eens zo veel groter is. (of andere maatjes)
Groetjes Lisan.
Hej,
Ik heb van de week ook het krantje van de Wibra gezien. Ze hadden zeker leuke dingetjes der in staan. Ik ben wel even van plan om naar de Wibra toe te gaan. Ik koop ook dingen bij de Zeeman bij ons in het dorp (rompertjes, sokjes e.d. Het hoeft niet duur te zijn om toch leuk te zijn. Mijn zoontje groeit ook hard en om dan alleen maar dure kleren te kopen vind ik dan weer zonde.
De vorige keer dat de Wibra baby-uitverkoop had heb ik daar ook vanalles ingeslagen, aankleedkussen hoes 3 euro!! En hij blijft nog langer mooi dan die van de HEMA.
Maar ook het box kleed, de lakentjes, de badcape zijn de hele tijd in gebruik.
Niets mis mee…fijne spullen!!!
@ Lisan,
Ja, ze heeft nu 62 en dus hoogstwaarschijnlijk dan 68… Gisteren ben ik naar de wibra geweest om te kijken hoe de kleertjes vallen… hadden ze alles alleen nog maar in maat 80 en 86… kwas te laat.
Maar ik heb er wel een boxkleed vandaan, 5 euro! Da’s nog eens wat anders dan mijn nijntje boxkleed van 40 euro… en ook hartstikke leuk. Verder zwembroekje, hangertjes, petje, tandenborsteltje en van die leuke hartjesstickers voor op d’r kast.
Groetjes Elly
Ik ben gisteren ook bij de Wibra geweest. Heb leuke kleertjes gekocht en ja als je dan moet betalen lach je gewoon. De kwaliteit is ook nog niet eens verkeerd, je kunt er niet doorkijken dus laat de het mooie weer maar komen.
Ik vind het verschil in de maten niet anders dan kleding van andere merken.