Lucas eet nu een paar maanden met de pot mee en dat gaat goed. Nu heb ik pas gelezen dat je even moet wachten met rauwe groenten zoals tomaat en komkommer. Wanneer mogen ze dat eten? Kan iemand mij dat vertellen?
Groetjes Miriam
Lucas eet nu een paar maanden met de pot mee en dat gaat goed. Nu heb ik pas gelezen dat je even moet wachten met rauwe groenten zoals tomaat en komkommer. Wanneer mogen ze dat eten? Kan iemand mij dat vertellen?
Groetjes Miriam
hoi, ik weet alleen dat je moet wachten met alle soorten kolen en spruiten tot je kindje 1 jaar is. anders kan hij darmklachten krijgen.
gr gina
weet ff niet meer hoe oud ie nou was maar tomaat kan zeker geen kwaad komkomer zijn de meeste kinderen nog niet zo gek op teminste die ik ken dan he… maar kinderen van 6 maanden moet je oppassen met nitraat dus bijv andijvie, bleekselderij, spinazie, postelein, rode bieten, venkel, raapstelen, koolrabi er wordt gezegt beter niet vaker dan 2 keer per week en kun je beter wachten tot ze een jaar zijn met ui, prei, paprika,
koolsoorten en rauwkost
Gr Tries
Dank je wel voor jullie reacties, ga het gewoon proberen. Lucas is inmiddels 16 maanden. Met de pot mee eten gaat erg goed, heeft ook nergens last van. Hij eet ook gewoon ui, paprika prei, noem maar op. Ook van de kruiden heeft hij geen last, gelukkig maar want dat gebruiken we allemaal heel graag
Ga nu toch ook es tomaat en komkommer proberen, is misschien wel lekker met dit warme weer.
Groetjes Miriam
Ohhh maar met 16 maanden gewoon mee laten eten hoor… ik geef jordy ook echt alles hij heeft zelfs al goulache (jeetje hahaha weet niet eens hoe je dat schijft) gegeten…
Tries