Wat vinden jullie van Forte voeding? Dus die voeding voor kindjes die snel honger hebben? Werkt dat?
Max krijgt nu 5 x 150 cc standaard 1 en in het begin ging dat goed. Hij krijgt het pas sinds 2 weken ofzo…Nu drinkt hij zijn fles echt binnen 10 minuten (!) leeg, eerst deed hij er 20-30 minuten over. Hij moppert soms als het op is en ik denk dat hij best meer zou willen. Tenminste…als hij het zo snel wegklokt, denk ik dat hij enorme trek heeft! Er zat eerst 4,5 tot 5 uur tussen de voedingen, gisteren en vandaag trekt hij dat bijna niet. Hij is vandaag veel wakker en huilt behoorlijk veel. Ok, ik heb met nageltjes knippen per ongeluk in zijn pinkje (velletje) geknipt, oeps, maar daar zal het niet aan liggen. Hij is gewoon geïrriteerd…
Ik vind het nu te snel om meteen naar 5 x 180 te gaan, ik ben zelf al naar 5 x 150 gegaan (van het CB mocht ik 6 x 140 aanhouden), maar MAX HEEFT TREK! Forte proberen dan maar? En dan? Geven jullie dan alleen die Forte, of meng je dat met Standaard? Alleen Forte lijkt me zo zwaar?
Ik hoor graag wat ik het beste kan doen met ons hongerlapje (het is een behoorlijk ventje, dus misschien heeft hij gewoon méér nodig?).
Groetjes Rainbow, trotse mama