Werkstrategie

In het volgende gesprek heel duidelijke verbeterpunten vragen. Dat zijn ze je wel verplicht. Als je niet gericht te horen krijgt wat er mis is, kun je ook niet gericht verbeteren.

Ik heb in mn zwangerschap een heel vervelend gesprek gehad met mijn toenmalige leidinggevende. Omdat ik 4 weken thuis was wegens alleen maar kotsen heel de dag (heb toen nog wel hoewel 100% ziekgemeld iedere dag 4 uur thuis gewerkt aan een nieuw project met een teiltje ernaast omdat niemand anders dat kon) vond zij dat ik onprofessioneel en onvolwassen was. Ging heel lang door, ik was een hypochonder, ze had spijt dat ze me een vast contract had gegeven, ik moest me inleven in de werkgever, echt je reinste bullsh*t allemaal. Ik ben de dag erna naar haar leidinggevende gegaan en gevraagd of de directie er ook zo over dacht, en dat ik dat concrete punten wilde waar ik ook concreet op kon reageren of eventueel aan kon werken. Nou, toen bleek het wel eenmansactie.
Ik heb hier dus verder niets meer mee hoeven doen.

Is een heel andere situatie, maar wel vergelijkbaar in de zin van onduidelijk verwijten die nergens op slaan en dus moeilijk aan te passen zijn.

Zal zo de laatste mail even doorsturen, volgens mij kun je je wel aanmelden ook op de site.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Dan zijn ze dus al bezig geweest met dossieropbouw. Is bij ons een aantal jaren geleden ook gebeurd tegen een collega. Een heel erge naaistreek inderdaad. Probeer je zoveel mogelijk te wapenen, meer kan je niet doen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@ Mriek inderdaad alleen ik wist daar niks van en volgens mij mag dit ook niet. Maar als het goed is belt de FNV me over 5 dagen en dan ben ik meteen lid en ga ik natuurlijk meteen navraag doen. Maar ik ben inderdaad gen**id ben ik bang.

Groetjes,

Michèle

Het mag niet, maar mijn ervaring is dat je er niets aan kan doen en uiteindelijk aan het kortste eind trekt. Niet om je te ontmoedigen hoor, blijf strijden en hou de eer aan jezelf!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh dat doe ik zeker hoor. Ik zei vanavond nog tegen mijn moeder, ik ben verdrietig maar wel strijdbaar.

Groetjes,

Michèle

Jeetje wat heftig allemaal Michelle. Je bent altijd iemand die keihard werkt voor de zaak en nu flikken ze je dit. Je gaat je toch echt afvragen waar je dit aan verdient hebt. Ik vind dat je het hardstikke goed aanpakt allemaal en vind het logisch dat je je verdrietig voelt. Jij maar hard werken en zij achter je rug om stiekem allerlei plannetjes maken om je weg te krijgen.

Heel veel sterkte want je bent en topper!!

Groetjes,
Sandra

Dank je Sandra, weet je ik ben blij dat ik het hier wel gewoon kwijt kan en dat jullie mij ook zien zoals ik ben. Want ik doe me niet anders voor dan ik ben daarom snap ik het ook allemaal niet.

Maar de FNV belde gister dus dat is ook rond. Dus tegen de tijd dat we weer om de tafel moeten heb ik ook mijn lidmaatschapkaart en zo. Kijken of ze dan nog zo vlot zijn met oordelen.

Groetjes,

Michèle