Werkjes van school

Wat doen jullie daarmee? Toen Joey met zijn eerste werkje aan kwam zetten was ik daar helemaal trots op en heb ik die enthousiast aan de kelderdeur gehangen. Joey vond dat geweldig, en inmiddels hangen de kelderdeur, gangdeur en koelkast vol! Er ligt ook een stapel kleurplaten en werkjes in een lade, en dat word alleen maar meer natuurlijk! Ik vind het doodzonde om ze weg te gooien, maar als hij in dit tempo blijft doorknutselen op school (en thuis) dan heb ik over 3 jaar geen ruimte meer om te leven

Ik heb net met pijn en moeite zijn eerste verjaardagsmuts van school weggegooit! Die stond al 3 weken op de kast in de kamer, en die valt niet echt op te hangen Ik heb er eigenlijk al spijt van, toch bijzonder, zo’n eerste echte verjaardagsmuts!

Wat doen jullie met al die werkjes van school?

Groetjes Anouk

Ik heb ze to nu toe in een opbergmap zitten en een paar hangen indd op. Bij ons schrijven ze de datum erop, en als hij van de pzs afkomt ga ik er 1 per maand uitzoeken en die binden in een boek. heel simpel hoor 2 gaatjes erin en mooi koordje erdoor. De rest gaat dan weg.

hebben ze bij Madelon op de psz zelf gedaan en ook in de groepen 1 en 2 en zo heeft ze 3 leuke boeken.

Liefs Michelle

Seth heeft niet zo veel werkjes van school en tekend ook nooit op school, dus dat scheelt.
Ik heb alle werkjes wel nog ophangen.
Nu heb ik een plkboek gekocht, en plak ze daarna daarin (alleen de leuke) diegene die er niet in passen, daar maak ik een foto van en dan plak ik die erin.

Tenminste: De spullen liggen er, het moet alleen nog tot uitvoering worden gebracht

Liefs, Anne

Wij krijgen na elk “term”, dus 3 keer per jaar, een boekje met werkjes, die worden ook bewaard in een map. Dr’ staat altijd de datum op! Ik vind dat wel leuk, mijn ma bewaarde dat soort dingen nooit, heeft ze allemaal weggegooid, nu wil ik niet hamsteren, maar toch wel wat bewaren!

Alle losse flodders op papier gaan weg. Die krasjes kennen we wel De echte werkes hangen we eerst aan de boog tussen de kamer en de keuken! Tot ie vol hangt dan doe ik alles in een map! Inderdaad 2 gaatjes er in, en terug in de kast! Vaak schrijf ik ook nog dingen op de werkjes! Als de juf er iets bijzonders bij te vertellen had

Manderijn

Leuke dingen gaan op de koelkast of op de plank boven de bank in de woonkamer. Eens in de zoveel tijd komt er natuurlijk nieuw spul bij en dan doe ik wat oud spul weg. Ga echt niet alle kleurplaten met één of twee krasjes erop bewaren

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik was mezelf ook die vraag aan het stellen, want vorige week kreeg Noa een stuk of twintig werkjes mee van school… Van september en oktober. Als ik elke twee maand zo’n map meekrijg kan ik er binnenkort het huis mee behangen!
Hier is het probleem dat ze allemaal echt mooi zijn. De krabbels worden niet meegegeven blijkbaar
Maar ik ben echt niet van plan om alles bij te houden hoor. Denk dat ik het idee van 1 werkje per maand ga stelen…

Bijzondere werkjes of tekeningen hang ik eerst op en gaan daarna naar de zolder. daar heb ik een hele grote rollerbox staan waar alles in gaat. Eens in de zoveel tijd zoek ik de spullen uit en kijk ik wat er weg kan.
Gewone kleurplaten en tekeningen met krassen gaan hier nu ook meteen weg.