Werk

Hoeveel uur werken jullie per week? En is dit een bewuste keuze?

Ik heb besloten om 24 uur aan het werk te gaan, zodat ik nog even van mijn kleine boef kan genieten. Wanneer mnr. naar school gaat, ga ik weer fulltime aan de slag. Ik heb dus een bewuste keuze gemaakt om minder te gaan verdienen, maar dat wil niet zeggen dat we alleen brood moeten eten haha

Love Life

Oh jee, weer zo’n topic Zullen we het netjes houden, dames?

Ik werk ook 24 uur, bevalt prima!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik werk 20 uur, 2,5 dag. Als het financieel had gekunt was ik graag gestopt, maar helaas, dat zit er echt niet in…
Ik heb de afgelopen maanden 28 uur gewerkt omdat dat financieel even moest, en ik vond het echt verschrikkelijk! Niet dat ik geen lol heb in mijn werk, maar de kinderen zo missen, zien dat de kinderen best wel van slag zijn, door elke keer bij iemand anders te zijn (oma, mama, papa, en dan bij oma in huis telkens andere mensen aan tafel --> mijn zusje en haar vriend, mijn broer en zijn vrouw, opa is er wel bij en dan weer niet etc)
20 uur is ook echt wat ik minimaal kan werken, en wat ik maximaal wil, dus ik schik me in mijn lot zeg maar

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Oh jee, weer zo'n topic Zullen we het netjes houden, dames?

Ik werk ook 24 uur, bevalt prima!

Groetjes,
M

</BLOCKQUOTE id=quote>

Heb ik iets gemist? }

Love Life

Gewijzigd door - Jesmerize op 04 Mar 2011 12:43:29

Waar uiteindelijk een slotje op is gekomen, toch? Omdat het er een beetje te ruig aan toe ging

Groetjes,
M

ik werk 20u per week, verdeeld over 3 dagen. Ik vind t prima zo. Ik heb een erg leuke baan bij een al even leuke werkgever en vind t ook heerlijk om 2 dagen extra bij mijn zoontje te zijn, daar geniet ik ook volop van. Beter kon het voor mij niet zijn in ieder geval.

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb er bewust voor gekozen om fulltime thuisblijfmama te zijn…
Toch begin ik het werken nu erg te missen. Voordat we Sylvie hadden heb ik namelijk 4 jaar lang achter elkaar 40 uur per week gewerkt. Ik mis op het moment vooral de sociale contacten en het gevoel dat je iets betekent in de wereld Soms heb ik het gevoel of de muren op me af komen, dus ik zou graag wel weer een paar uurtjes per week willen werken. Ik zou dan max. 18 uur gaan werken. Voor mij is het alleen op het moment erg moeilijk een baan te vinden, aangezien ik zwanger ben van de tweede

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ik werk officieel 21 uur per week, maar dit komt in de praktijk op neer dat ik 7 nachten werk (zit in de nachtdienst/ zorgsector) en 14 nachten vrij ben. Dus simpel gezegd, na elke week werken , ben ik 2 weken vrij. Bevalt goed!!

liefs woezel

quote:
Waar uiteindelijk een slotje op is gekomen, toch? Omdat het er een beetje te ruig aan toe ging

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Nee daar is geen slot op gekomen, dat was het topic over morgan waar een slot op kwam.

Maar goed ik werk 38.75 uur per week. Bewuste keuze gezien met morgan der geboorte de kosten wel omhoog gingen en er nog genoeg betaald moest blijven worden.

Groetjes,

Michèle

Oké Michèle, ik kan het af en toe niet meer bijhouden

Groetjes,
M

Ik heb samen met mijn ouder een eigen zaak en werk ongeveer 40 uur per week
Maandag en donderdag de hele dag, dinsdag, woensdag en vrijdag 1/2 dagen. ik ga 's ochtends om 6 uur weg en dan kom je snel op 40 uur. Ik vind het zo wel heerlijk zo. Voor Danielle werkte ik namelijk ongeveer 70 tot 80 uur.

Groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Ik ga ‘fulltime’ naar school, wat een bewuste keuze is.
Hopelijk ben ik over ruim een jaar klaar, en dan hoop ik een dag of 3 (en als het echt nodig is 4) in de week te gaan werken.

Mijn vriend werkt nu 4 dagen (32 uur), maar gaat binnenkort 36 uur over 4 dagen werken.

Liefs, Anne

Ik werk; 37,5 uur per week. Ik kan niet part-time werken.

@Malawimamajada: hoeveel tijdsverschil zit er tussen nederland en maliwi?
er staat bij jou dat je het om 4.15 hebt gepost

hahha ja het is echt een topic waar zeer verschillende gedachtes over zijn, ik werk 24 uur, en da’s heel bewust, ik vind het heerlijk , ik zou graag de dagen wat doormekaar willen husselen, maar helaas gaat dat niet , ben nu het weekend en 2 dagen met pippy samen thuis, en dan 3 dagen werken, een andere volgorde zou fijn zijn maar helaas werk legt nog steeds niet voor het oprapen…

Pippy is geboren 17.07.2009

ik ben bewust thuisgebleven op het moment dat Lindsey was geboren, het eerste jaar ben ik dan ook thuis geweest. door omstandigheden moest ik daarna wel werken en vond dit eigenlijk ook wel erg lekker. In het begin werkte ik 16 uur p/w en later 32 uur p/w.
nu ben ik vanaf november weer thuis, nu nog in de ziektewet maar over een tijdje begin ik met een eigen bedrijfje waarbij ik lekker vanuit huis kan werken en dus m’n eigen tijd in kan delen. voor mij is dat de ideale situatie, ik heb niet zoveel energie dus moet ik dit goed verdelen, vandaar.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 08 Mar 2011 11:30:54

Ik werk zo ongeveer 6-12uur per week.
Bij mijn ouders in hun sieradenwinkeltje. Wel zo handig, ik kan de kinderen gewoon meenemen dus geen gezeur met oppas.
De jongste is dol op kraaltjes en kettingen. Begint nu zelfs al een beetje te rijgen! Hahaha

Ik heb het eerste jaar 24 uur per week gewerkt. finansieel moest dit wel. Nu werk ik 32 uur zodat we wat konden sparen mijn maar vriend heeft promotie gekregen. Hij zit nu in een proeftijd van 3 maanden en als het allemaal door gaat krijgt hij daarna zijn andere contract/salaris. Dan ga ik weer lekker terug naar de 24 uur want dat vond ik veel prettiger.