:( werk!

Ik ben vanochtend uitgescholden over de telefoon door een klant/client/patient’s moeder. Ik word daar zo verdrietig van. Ik doe gewoon mijn werk, en mensen luisteren niet eens en gaan je ineens bedreigen. Mijn baas snapte me, en ik heb volgends protocol gehandeld, maar ze kon het niet eens voor me opnemen, ook zo stom. Ik heb besloten in Juli mijn ontslag in te dienen!

He meid wat rot. Maar kun je makkelijk een andere baan vinden daar?? Ik bedoel moet je werken voor levensonderhoud?? En ik neem aan dat dit niet een incident was??

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je zo uitgescholden bent. Gebeurd dit wel vaker, want ik neem aan dat je niet aan de hand van dit incident je ontslag indient. Wat doe je ook alweer voor werk, dacht iets in de zorg maar dit weet ik niet zeker meer.

Sterkte in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

Wat vervelend dat je zo uitgescholden bent. Gebeurd dit wel vaker, want ik neem aan dat je niet aan de hand van dit incident je ontslag indient. Wat doe je ook alweer voor werk, dacht iets in de zorg maar dit weet ik niet zeker meer.

Sterkte in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

Ik heb 4 jaar lang op een afdeling (TBS) gewerkt waarin mannen zitten met een persoonlijkheidsstoornis. Ik ben ook daar van alles en nog wat uitgescholden en ondanks dat ik verstandelijk wist dat het an sich niet naar mij bedoeld was, maar naar het systeem kwam het vaak toch even hard aan. Het is nooit leuk als je met al je geode bedoelingen “rotte” reacties krijgt.
Mag ik vragen waarom je in juli je ontslag wilt nemen?

Succes!!

Da’s heftig ja. Doe je zo je best en dan gaan ze lopen tieren tegen je. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat rot meid!

Is dit de druppel, of was je al langer aan het twijfelen op te stappen?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Als ik me goed herriner werk je als verlpeegkundige, niet?
Ik herken het helemaal, ik ben ook verpleegkundige. Waar je het af en toe voor doet? Soms kan ik het me echt niet meer herrineren…
Knap dat je de stap durft te zetten om te stoppen!

Tja ik weet niet meer aan het bed, maar idd nog wel als verpleegkundige. Je word soms zo onmenselijk behandeld, ik vind het niets eens erg van patienten, maar was ontzettend teleurgesteld in de reactie van mijn baas, voornamelijk, dat ze het niet voor me opnam. Ze vertelde me dat ze met deze persoon gesproken had, maar de manier waarop staat me totaal niet aan. Als ik hier de baas was geweest, had ik de client opgebeld en gezegd! Luister eens heel goed, dat je gefrustreerd bent snap ik, maar dan nog spreek je niet zo tegen mijn personeel! Of ben ik misschien een zeikerd?