Werk (extra)

Pfff afgelopen donderdag ben ik na 7 nachten uit de nachtdienst gekomen. Gisteren overdag maar 3 uur geslapen, omdat ik anders de nacht erop niet slaap (ivm je ritme om draaien). Maar gisteren dus ook versieren van de buren, dus lag er later in dan de bedoeling, en erg moe. Vandaag veel gedaan met bo, kreeg ik opeens telefoon van mijn manager, ze hebben sinds een week of 2 (nog niet eens) een nieuw project opgestart met nieuwe clienten, nieuw gebouw, etc. ZIjn ze echt al bijna 1,5 a 2 jaar mee bezig en nu is het eindelijk van de grond, en wat gebeurt er? Er is geen nachtdienst!!! lang verhaal om uit te leggen waarom niet, ook niet relevant nu, maar ze belde dus op met de vraag of ik alsje alsje blieft wilde in vallen vanavond/vannacht en volgende week dinsdag avond tot donderdag ochtend. Tja…heb zelf veel moeite met nee zeggen, en het extra geld is welkom, dus wat belletjes gepleegd ivm opvang voor bo (mijn moeder is zo lief woensdag op bo te passen en donderdag was al zijn vaste dag op het kdv) dus nu zit ik weer in de nachtdienst, ben dood en dood moe, op dit moment vertrouw ik mijzelf niet om te rijden, maar goed, duurt ook nog effe voordat ik moet rijden. En dan kan ik morgen slapen en dan in de avond dus bruiloft…pffff wel erg leuk hoor die bruiloft, maar ik ben moe!!! Niet echt een goed plan geweest om ja te zeggen, maar goed eigen schuld dikke bult, had ik maar nee moeten zeggen. En ach, ik bekijk het positief, volgende maand een extra leuk zakcentje er bij!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Heftig zeg, jij liever dan ik. Ik snap dat het geld leuk is, maar het moet natuurlijk wel veilig blijven. Maar goed, je bent een volwassen vrouw, dat weet je zelf ook wel

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hier geen nachtdienst, maar wel gewoon door na het eten thuis en in het weekend dus zit op 50 a 55 uur de komende 2 max 3 weken. Ik heb zoveel achterstand en ik ben nu even de enige die het weg kan werken… Gelukkig ook uitbetalen bedongen want tijd voor tijd heeft geen zin, kan nu al geen normale dag vrij nemen laat staan xtra tijd opnemen…

Groetjes,

Michèle

@Mriek, ja ik heb voordat ik vanmorgen weg ging even een flinke bak koffie gedronken (drink normaal echt nooit koffie) en zo is het goed gegaan! ben nu weer helemaal fit, dus is goed gekomen!

@Michele, ja klopt jij moet ook al zoveel over werken!! JIj bent er ook maar mooi druk mee zo, tis toch wat he, ons werk!! hahahahaha,

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat je weer bent uitgerust!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Woezel, helaas inderdaad kom ik er ook even in om, maar ik zag dat het nog erger kon, ik had een mail van mijn directeur om half vanacht om mij ergens over te informeren. Ik heb vanmiddag nog 2 uur zitten werken toen morgan sliep, nu morgen pas weer.

Groetjes,

Michèle