Wereld is ziek!

Meiden… wat leven we toch in een zieke wereld. Als je de krant openslaat … het nieuws volgt. Letterlijk kippevel krijg ik ervan en tranen in mijn ogen.

Gister: een man in China die zijn 5 jarig dochterje laat onthoofden omdat hij volgens de toverdokter geen zoontjes kan krijgen. (soort offer dus). Het meisje is naar een weiland gelokt door vader en nog iemand en de toverdokter onthoofd haar daar. Moeder weet er niks van en geeft ze als vermist op… VRESELIJK! Hoe kan je zoiets toch doen??

Of nog zoiets. Vrouw vermoorden en kind uit de baarmoeder stelen. Staat ook 3 keer in het nieuws. 3 verschillende vrouwen…

Wordt er gewoon misselijk en verdrietig van… stom he maar als je zelf een kindje heb kunnen die beelden of tekst je heel erg aangrijpen…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Het is inderdaad niet te geloven hoe mensen zoiets kunnen doen. Hoe kun je nu zo’n klein onschuldig mensje vermoorden. Echt kippenvel als ik dat lees…heb er echt geen woorden voor.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Wat ongelooflijk hè. Dat van dat meisje in China wist ik nog niet, hoe kan je zoiets doen. Had gisteren gehoord van die moord op een zwangere vrouw wiens baby ze meegenomen hadden, ik stond echt perplex dat dat soort dingen gewoon echt gebeurt. Het klinkt als iets wat alleen in een slechte horrorfilm te zien zou kunnen zijn, maar afgrijselijk genoeg is er dus echt iemand zo ziek geweest om dat te doen.

Brrr. Zieke mensen leven er inderdaad op deze aardkloot.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

echt walgelijk zulk soort dingen, kan me ook echt niet voorstellen dat je je zulk soort dingen in je hoofd kan halen, enige reden is idd echt zieke mensen. echt ontzettend triest!!! pfoe kan me ook echt niet voorstellen hoe je je dan als moeder moet voelen wanneer je daarachter komt, ik zou echt doordraaien!!

liefs,
Rinske

Zulke dingen gebeuren en helaas in het in China ‘normaal’ al eeuwen. En helaas wordt het in Amerika ook steeds ‘normaler’ Het laatste kindje is overigens gezond terug gevonden bij een bekende. Maar straks moet je je gaan verstoppen als je zwanger bent of zo.

Ik kan er ook niet bij hoor. Ik wordt er ook heel verdrietig van.

Groetjes,

Michèle