Wenst alle moeders een hele fijne moederdag

Ik werd vanmorgen verrast met een heerlijk ontbijtje, kids waren de hele week al hyper want wilde nu eindelijk hun mooie kadootjes wel geven

Jordy had een super gaaf gedichtje die hij zelf helemaal voorlas (met zijn nieuwe bril sinds gister) en een zelfgemaakt potje met een kaarsje er in voor buiten

Roy ook een super gaaf gedichtje die hij helemaal uit zijn hoofd kende (mama hielt het ff niet droog) en een ketting met zijn foto er op!

Van peet een wii fit gehad, jaja peet ik wist dat ik moest afvallen en moet gaan sporten (hihi nee hoor wilde het zelf ook graag hebben )

Jullie verwent mama’s? nou het wordt mooi weer dus lekker naar buiten alle een hele fijne dag.

gr Tries

ik ben ook erg verwend. Eindelijk wat zelf gemaakt voor me op de peuterspeelzaal:D. Een tasjes met hartjes ben echt super trots, Ook had ze samen met papa nog twee tuinbeeldjes gekocht en een kopje koffie gezet en een crossant. Straks lekker naar het strand toe en niks doen.
Iedereen een fijne moederdag!!!

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hier waren ze ook helemaal hyper. Zo erg zelfs dat ze gisteravond al moederdag wilden vieren. Haha!

Maar ze hebben alles supergoed geheim gehouden. Ik wist natuurlijk wel wanneer ze van alles geregeld hebben, maar inhoudelijk wist ik niks.

Natuurlijk kreeg ik ontbijt op bed! Vinden de dames zelf ook leuk om op bed te picknicken!

Van de oudste had ik een zelfgemaakt geurzakje voor tussen mijn kleren in de kast en van de jongste kreeg ik een zelf beschilderd en beglitterd sigarenkistje met daarin watjes en daarop lag een zelfgemaakte ketting van beschilderde pastapijpjes.

Verder nog tekeningen en ik kreeg een heel mooi gouden ringetje met 3 steentjes erin: eentje van papa, eentje van de oudste en eentje van de jongste. Dat is ook tegelijk een cadeau voor ons 5-jarig huwelijksjubileum later deze maand.

Toen ik beneden kwam stond er een hele mooie bos rode rozen met een lief kaartje eraan. En oh ja, ik kreeg ook nog een kaart met geluid en daarin hadden ze zelf iets liefs in kunnen spreken. Dus ik hoorde de stemmetjes van mijn eigen kinderen uit die kaart komen. Snik…

Groetekes, Sje

Nou ik heb niet gewacht op de kids, die sliepen uit tot half 10 haha, dus ze hoefden mij niet meer wakker te maken
Ze hadden beide hetzelfde gemaakt (dat heb je als ze beide in de kleuterklas zitten…
Maar beide kado’s uniek natuurlijk!
Ze hadden een hele mooie tekening gemaakt op een tegeltje, en beide een gedichtje, die van Demi was wel 12 regels lang en ze kon hem helemaal opzeggen :D:D
Milan ook!
En verder ben ik schandalig verwend met mooie oorknopjes, wilde ik al zo lang, hadden ze gister toen ik was werken samen met papa uitgezoch, wit en geel gous, met een briljantje erin, gaaf hoor!

Ik wens jullie een fijne moederdag allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

ja hier sliep tanja ook uit .maar toen ze er uit was las ze eerst een gedicht op .en toen mocht ik het mooie kado uit pakken .een mooie beschilderd potje met badzout er in .vond wel grappig naamgenoot ihihihihi allebij het zelfde .en van martin en martin van mij hebben we een nieuwe zonnescherm gekocht voor bij het voorraam .daar staat de heledag de zon .en om met de gordijnen dicht te zitten is ook niet gezellig .maar staat weer mooie aangekleed zo n scherm. en verder zijn we op kraam bezoek geweest .met heen en terug 4 uur onderweg pppppfffff .maar was de moeite waard .en vanavond lekker lang uit op de bank

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 11 May 2008 20:15:24

hier hebben we samen met astrid moederdag gevierd… lekker niets moeten alles mogen! herlijk dagje in de zooi van de berk hierachter gezeten in de schaduw.

vanochtend wel heerlijk ontbijtje op bed gehad, boterhammetje met pindakaas en glaasje melk

met een kadootje van fie, die van vic heb ik 2.5 week geleden al opengemaakt!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

vanmorgen,lieten ze me lang in spanning pffff half 11 kwamen ze pas naar boven,hield het niet meer van de warmte maar goed,ze haaden het letterlijk opgevat dat ik zei dat ik uit wilde slapen haha

maar goed,in die tijd hadden ze mooi de tafel buiten gedekt en allemaal lekkere dingen neer gezet hmmmmm

van dylan heb ik soort van dienblad gehad met allemaal thee zakjes en een mooi zelfgemaakt gedicht

en van kaitlyn een kladblok,en die hebben ze op karton gezet en mooie tekeningen erom heem gemaakt met een mooi gedacht erop

en ze hadden stiekum nog wat gekocht,nieuwe theedoek met handoekje erbij en nieuw vleeswarenbak,want me oude raakte op nu

al met al een heerlijke moederdag gehad

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hier waren ze al om 7 uur wakker, vroeger dan normaal. Whahaha zei ik ze ook nog dat het nu dan eindelijk moederdag was, dus kon meteen het slapen vergeten. Maar Evianne had een mooie bloem in een pot geknutseld en geverfd en een mooi moederdagliedje erbij. Jessin had een placemat gemaakt en een versje wat hij van buiten kende ( was de eerste keer, dus dat was al erg aandoenlijk ) Lekker koffie en een broodje gehad in bed, erg gezellie. Daarna ons klaar gemaakt om lekker naar Kimmetje te vertrekken. Daar een heerlijk dagje gehad, super relaxed lekker gegeten en heeeeeeeel gezellie. s`Avonds helaas alweer naar huis, want een nachtje slapen ging dit keer niet ivm met onze hondjes. Een super tof moederdagje dus.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!