Hai Hai
Een tijdje terug hadden wij een nieuw bed gekocht.
Was er wel zo trots op.
tot twee weken terug, wij gaan lekker naar bed toe,
even kletsen Niels zou het licht uit doen draait zich om en KRAK
hij lag 10 cm lager dan mij!!! ooooh wat lag ik in een deuk
Maar ja, bed was nog maar 7 maanden oud, dus wij bellen
en ze konden een nieuw tussenstuk leveren, gelukkig maar, probleem weer opgelost.
Nou die avond daarop, wij op bed en KRAK mijn kant van het bed schoot 10 cm omlaag, en toen vond ik het niet zo grappig meer.
Wij er weer achteraan bellen en toen kregen wij de mededeling dat het bed uit
het assortiment was (lekker dan)
Dus vandaag kregen we weer een telefoontje: nu hadden we de volgende keuze, Bed laten lassen op hun kosten, twee andere zijstukken voor het bed van een ander merk en ook nog eens een andere kleur, of een nieuw bed uitzoeken.
Nou die keuze was niet zo moeilijk.
dus vanmiddag naar drachten geweest, en een nieuw bed uitgezocht op kosten van hun uiterraard, (dat is nou eens leuk winkelen. )
Dat noem ik nog eens service!
Kunnen sommige winkels een voorbeeld aan nemen
Groetjes Marianne mama van Ruben