Hallo allemaal.
Nou het is geboren hoor!!!Maxima is ook moeder.Vind het toch wel heel leuk ondanks dat ik niet zo koningsgezint ben.Ik heb wel een beetje medelijden met haar en de baby.Maxima zal nooit zo lekker kunnen ikkebennen over haar probleempjes met de kleine als wij.En haar dochter…mmmmm…Ik denk niet dat ze zo even een middagje naar Ballorig ofzo kunnen gaan.Best zielig…Of niet dan?
Groetjes Eljada
Welkom Maxima
Nou niet dat ik ooit in hun schoenen zou willen staan, toch heeft de koningin altijd heel gewoon gedaan, op de fiets naar de kinderboederij en zo oke wel met beveiliging maar goed… gelukkig weet het kind niet anders ik denk dat het voor maxima moeilijker was, maar heeft er weer zelf voor gekozen, alhoewel liefde is liefde…
Tries
Liefs Tries
Nou, ik zou ook niet willen ruilen. Maar leuk voor ze hoor, een gezond meisje ! Misschien we Maxima hier binnenkort tegen, onder een schuilnaam, wie weet !!??? hahahaha
Groetjes, Brenda.
Een gezonde baby! Prinsesje of niet, het blijft leuk
Ik hoop dat ze er veel plezier van mogen beleven en dat de media ze een beetje met rust laat.
Groetjes Mim
Wat een belangstelling voor zo’n klein meisje. Inmiddels weten we ook dat ze Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria heet. Al die spookverhalen over de bevalling. Natuurlijk leefde ik wel mee maar ze deden net alsof Maxima een aparte vrouw is. Normaal is ze misschien wel anders dan de rest (prinses) maar met dit soort dingen zijn vrouwen toch alleen maar vrouwen en moeders. Ik gun het hun in ieder geval van harte
Liefs Kristel
Ja, en haar roepnaam wordt Amalia hè (had ik tenminste begrepen).
Ik vind het echt hartstikke leuk voor ze en ik vond het ook erg leuk om Alexander zo lekker trots te zien met zijn kleine meisje.
Wat dat betreft zijn Alexander en Maxima altijd zo lekker “gewoon” (zonder aanstellerij) en spontaan!
Ik denk dat ze Amalia ook best wel een vrije opvoeding zullen geven voor zover dat mogelijk is in die situatie natuurlijk.
Maar ik bedoel: niet met een limousine naar school straks ofzo…daar lijken Alexander en Maxima mij niet echt de types voor.
Maarre…ik wens ze net als iedereen onwijs veel geluk met de kleine en ze zullen er absoluut van genieten!!
Groetjes, Bianca
Eventjes dit nog. Eljada, waarom zou Maxima niet op Ikkeben kunnen schrijven. Misschien zal de taal een barriere zijn maar zij is toch ook moeder? ik denk dat we gewoon in het felicitatieboek deze link een aantal malen moeten noemen misschien kan ze ons dan vinden.
Liefs Kristel
Hoi.
Ja dat zou leuk zijn hoor!
Enne Bieb,ik ben het helemaal met je eens.Ik vindt Willem Alexander ook een hartstikke leuke trotse(onzekere)papa.
Groetjes Eljada
Zal ik je eens vertellen dat ik ze gefelicitreerd heb ik het gastenboek! namens www.ikkeben.nl!!! hahahahahahaah
goed he
Tries maar verwacht niet dat ze ooit hier komt hoor hahaha
Liefs Tries
nou ik lach me rot als ze wel hier komt hahahahahaha nou dan kan je mij oprapen hoor.
maar ja ze is moeder van een klein meisje en wat voor leven zal zij krijgen he,zo druk en indd geen balorig hahahaha en geen mc en geen kinderboerderij hahahahahaha.
en alleen maar zoveel pers om die kleine heen wat zal dat kindje nu al niet mee maken.
en de kleine maar huilen en maxima maar denken hoe kan dat nou dat ze huilt,hihihi ze wil gewoon zeggen ik wil rust ik wil geen pers hahahaha,het begint nu al hahahaha.
nou ja erg he.
veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssssssssssss
Hee Tries, LEUK !!!
Je weet maar nooit!!
Ze is hier wat mij betreft van harte welkom hoor!
Ze mag dan wel prinses zijn, maarre…net als wij ook gewoon een moeder hoor!
En ik vind het een hartstikke spontaan en leuk mens.
Dus eh…Maxima…als je dit leest (hihi): Je bent welkom! Het is hier heel gezellig, informatief etc. etc.
Groetjes, Bianca
Kunnen wij haar helpen met nederlands en kan zij ons mooi een beetje spaans leren.
Heb ik altijd al willen leren, spaans
Groetjes Mim
wel spaans leren ik ben met spaanse mensen op gegroeit maar valt wel mee hoor ik versta er geen bal van hahahaha kan wel een beetje spaans tellen hahaha.
maar indd maxima je bent hier van harte welkom hoor je bent tenslotte ook mamma he.
veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssssss